Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xJess schreef:Het ligt eraan hoe je ze gebruikt, zelf vind ik botte wieltjes het fijnst. Omdat je die zachtjes kan laten rollen, in plaats van dat het een pinnetje is dat je in de buik duwt.
. 44Myrthe44 schreef:xJess schreef:Het ligt eraan hoe je ze gebruikt, zelf vind ik botte wieltjes het fijnst. Omdat je die zachtjes kan laten rollen, in plaats van dat het een pinnetje is dat je in de buik duwt.
Sommigen zeggen juist dat die wieltjes zonder karteltjes als een pizzames werken, en dat je nog beter met karteltjes kan nemen!
Zelf heb ik er nog nooit mee gereden, ik weet wel dat de meningen over deze sporen erg verdeeld zijn en zou ze daardoor niet direct aanraden.
44Myrthe44 schreef:xJess schreef:Het ligt eraan hoe je ze gebruikt, zelf vind ik botte wieltjes het fijnst. Omdat je die zachtjes kan laten rollen, in plaats van dat het een pinnetje is dat je in de buik duwt.
Sommigen zeggen juist dat die wieltjes zonder karteltjes als een pizzames werken, en dat je nog beter met karteltjes kan nemen!
Zelf heb ik er nog nooit mee gereden, ik weet wel dat de meningen over deze sporen erg verdeeld zijn en zou ze daardoor niet direct aanraden.
piepenfiets schreef:De zachtheid van een spoor is afhankelijk van de controle die je over je benen hebt,open deur![]()
Ik gebruik ook het liefst stompe wielen(schultheiss)
Por eens met een spoor aan de binnenzijde van je enkel of op je bovenbeen,het zal je verbazen hoe die knopjes doorkomen. Een wiel ziet er missch heftig uit maar is echt zachter.
moonfish13 schreef:Impuls sporen.
[ Afbeelding ]
Verder ben ik het met het knopjes verhaal echt niet eens.
Je moet heel veel moeite doen om met knopjes bij je paard te komen, waardoor je veel harder je hulp geeft.
Neem sporen van 3.5 en je hoeft slechts je been bij te draaien.
Ik heb ze dus van 3.5.