Kwaliteit HV polo kleding

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jes

Kwaliteit HV polo kleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 18:14

Tja, de titel zegt het eigenlijk al, ik ben benieuwd hoe de kwaliteit van de HV polo kleding is.
Ik heb 10 jaar geleden eens een shirt van Happy Valley gehad, kwaliteit vond ik toen niet geweldig, maar goed de prijs was toen ook vrij laag. Gezien de prijzen nu toch wel flink gestegen zijn (ten aanzien van 10 jaar geleden) vroeg ik mij af of de kwaliteit inmiddels ook te vergelijken is met bijvoorbeeld Euro-star?
Ik hoor graag jullie mening.

Quir

Re: Kwaliteit HV polo kleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 21:00

Hmm, sommige dingen zijn best goed van kwaliteit. Alleen de polo's zijn niks waard, die worden drie keer zo breed en eens zo kort. Echt verschrikkelijk, want zijn wel hele leuke polo's.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 21:01

Quir schreef:
Hmm, sommige dingen zijn best goed van kwaliteit. Alleen de polo's zijn niks waard, die worden drie keer zo breed en eens zo kort. Echt verschrikkelijk, want zijn wel hele leuke polo's.

Inderdaad, gelukkig ik ben dus niet de enige. Ze zijn echt leuk, tot je ze moet wassen. Ze worden veels te kort en te breed, zonde.
De rijbroeken vind ik wel fijn, deze heb ik nu 2 jaar denk ik en die begint wel een beetje te slijten, maar ik heb er heeel veel plezier van gehad :j

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 21:02

Ik heb dat juist weer niet met de polo's, ik gooi ze ook gewoon in de droger en ze zien er nog super uit. Vind het heerlijke shirts.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 21:07

Ik had 1 HV shirt, en die werd na een paar keer wassen (op 30 graden..) echt een stuk korter, maar ook heel snel breeder tijdens het dragen. Doe mij maar gewoon een goedkope kale polo.. die blijven wel goed..

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 12:17

ik vind vooral de fleecejacks heerlijk van HV, blijven met wassen ook mooi

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-12 13:33

Dank jullie allemaal voor de reacties! Geen polo dus, de overige kleding is wel goed? Rijbroeken en jassen / jacks dus?
En iemand ervaring met dekjes/peesbeschermers en dekens?

oscar1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 13:39

Ik heb meerdere dekjes van HV en peesbeschermers. Deze blijven erg mooi. Peesbeschermers zijn van goede kwaliteit en de dekjes zien er ook na een aantal keren wassen nog steeds goed uit.

Nellekeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 13:45

Mijn HV polo broek ging direct stuk en ik kreeg wondjes van de naden. Heb toen direct een nieuwe gekregen waar ik geen wondjes van kreeg (naden werden hard na het wassen waardoor het ging schuren, vooral in de knieholtes) maar ook hier gingen alle sierstiksels (waar de extra knoopjes en borduursels mee vast zaten) snel los. Deze heb ik zelf weer vast gezet. Maar de broek zit erg lekker en ook over de stof heb ik geen klagen. Ben er al met al nog steeds erg blij mee.

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 13:55

Ik heb prima polo's van ze, helemaal geen problemen. Ik heb ook van die dubbele jassen van hv polo en die zijn enorm fijn en goed. Ben ik helemaal gek op en mijn moeder ook op die van haar.

SaskiaLucia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 22:49

Ik ben ook tevreden met mijn HVpolo artikelen. Ik heb polo's, sokken, dekjes, peesbeschermers en heb een jas besteld. Bij mij blijft alles mooi!

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 20:07

Ik ben hele maal fan van HV Polo. Alleen de handschoenen vind ik wel iets minder met intensief gebruik. Ze slijten erg snel...
Rijbroek heel erg blij mee! Al meer dan een half jaar en nog geen slijtage plek te vinden en jas en sokken ook helemaal fijn!

De dekjes, peesbeschermers, bandages zweetdekens en winterdekens ook ervaring. Heel fijn kwaliteit! Blijft lang mooi.

Over de polo's kan ik niets zeggen want draag geen polo's hihi.

siepenteun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 20:14

ik ben ook redelijk fan, 5 paar sokken, een tas (zijn allemaal na 10x minstens in de was nog super mooi! )en ik heb 2 vesten. maar mijn verzorgpony heeft bijna alles van hv polo! (eigenaar is verslaafd)

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 20:15

Ben er zeer tevreden mee.
Heb 1 shirt ,witte rijbroek en een dek. Heb het dek inmiddels 4 jaar en rij er nog steeds mee. Hele dek is nog in goeie staat en niet stuk.
De witte broek is in een woord _/-\o_
Het enige minpunt vond ik dat het shirt korter werd en ook inderdaad breder wat Angela al zei.
Maar over het dekje en de broek ben ik zeker te spreken.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-12 20:41

Fijn al die reacties! Dank jullie wel +:)+
Ik heb wat leuke spullen gezien, en het kriebelt wel om weer eens wat nieuws te kopen (ook al zal het pas volgend jaar echt gebruikt worden).
Denk dat ik dus met een gerust hart HV kan kopen (behalve dan de polo's).

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 21:08

Ja hoor, kwaliteit verder is prima!

Wxyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 21:52

heb 2 jassen (winterjassen) van hv polo gehad en deze waren waardeloos.
heb van beide het geld terug gehad terwijl ik eigenlijk een tegoedbod had moeten krijgen. de ruitersportzaak gaf aan dat hier meer klachten van kwamen en dat ik daarom mijn geld terug kreeg. heb hetzelfde bij vriendinnen gezien. hadden ook een jas die na een paar keer dragen of 1 keer wassen niets meer waard waren. de polo's vind ik echt helemaal niks. het krimpt, word wijd en zit na 1 keer wassen voor geen meter meer. heb wel een rijbroek waar ik wel erg tevreden over ben. heb ik nu 3 jaar en zit heerlijk en ziet er nog goed uit. toch koop ik geen hv polo meer.

JdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 18:22

Ik heb een fleecevest van HV polo, tot nu toe geen problemen mee. Aantal keer gewassen.

FloortjeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 18:27

Super tevreden over de rijbroeken, na een jaar nog geen slijtage plekken!

Marlene15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 11:50

niet alles blijft even mooi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 12:34

Weet iemand of de schoenen van HV Polo groot of klein vallen? Ik de ene winkel heb ik maat 36 en in de andere maat 37. Nu wil ik uit Denenmarken HV Society schoenen bestellen maar ik weet niet of ik maat 36 of 37 moet nemen.

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 12:57

Geen enkel probleem met de polo's, kwaliteit is prima, blijven super in de was, geen krimpen, niet wijder worden, dat herken ik totaal niet. Verkleuren ook niet, al met al prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 13:10

Gek op HV Polo! Naast Kingsland mijn favoriete merk... Heb wel een rijbroek van HV Polo die snel ging 'pielen' (pluizen).

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 13:15

Ik ben super tevreden over de kwaliteit van de HV Polo spullen die ik heb! Ik heb dekjes, peesbeschermers en polo's.

Ik wil eigenlijk graag een softshell jas kopen nu ze in de aanbieding zijn (ik koop alles in de aanbieding, ik betaal ook geen 110 euro voor een normaal vest dus ook niet voor een paarden-vest) dus ik ben wel benieuwd hoe die zitten.

parelxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 09:06

Ik heb een polo van HV (met lange mouwen), deze gaat al 7 jaar mee (vraag me niet hoe (en ik pas m nog steeds :=). Ik gebruik m in de winter best intensief, ik merk nu dat de kleur wat dof wordt en dat er van die kleine gaatjes inkomen.
Ik heb ook een paar polo's met korte mouwen, deze blijven tot nu toe goed (maar heb ik nog niet bizar lang).