Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lynn_Nikita schreef:als de verzekering de onkosten vergoed, waarom niet wat anders proberen?
bigone schreef:Verzekeringen zijn niet happig om uit te keren, maak er werk van, als je je paard niet terugkoopt dan kun je er donder op zeggen dat hij in de handel komt. Vraag medewerking van de da en vraag een tweede da om zich er over te buigen, desnoods samen met je behandelende da. Niet bij laten zitten.
_URIA_ schreef:bigone schreef:Verzekeringen zijn niet happig om uit te keren, maak er werk van, als je je paard niet terugkoopt dan kun je er donder op zeggen dat hij in de handel komt. Vraag medewerking van de da en vraag een tweede da om zich er over te buigen, desnoods samen met je behandelende da. Niet bij laten zitten.
Dus jij denkt dat als ik er een 2e dierenarts naar laat kijken en hij dezelfde mening heeft de verzekering wel zou gaan uitkeren?

Suzanne F. schreef:En ALS ik dan toch ooit verzeker, dan misschien voor dood, ongelukken etc. Maar als je voor de waarde verzekert die je zou willen hebben bij dood, dan betaal je echt veel premie.
mirgino schreef:ben je in een kliniek geweest en welke?
en over verz ,ik ben maar al te blij met mijn verz ik zit bij EquineRisk en mijn paard heeft in 3 jaar 3x in de kliniek gestaan en is geopereerd
en niks geen probleem ,alles op de ct-scan na is netjes betaald
en dat terwijl de 1ste kliniek advies inslapen had gegeven vanwege HS
ik heb dikke boeken van DA rekeningen en kliniek bezoeken ook van mijn Cheyenne [ en paarden voor haar ] en alles netjes zonder gezeur betaald.
ik vind het juist klasse dat de verz het paard niet gelijk laat inslapen maar nog een behandeling zien.
je moest eens weten hoeveel paarden er ingeslapen worden die nog te genezen waren geweest ,maar waarvan de eigenaar daar geen zin in heeft.
ik ken er helaas ook een paar.
bigone schreef:Verzekeringen zijn niet happig om uit te keren, maak er werk van, als je je paard niet terugkoopt dan kun je er donder op zeggen dat hij in de handel komt. Vraag medewerking van de da en vraag een tweede da om zich er over te buigen, desnoods samen met je behandelende da. Niet bij laten zitten.
maar hoe werkt dat dan? Je paard terugkopen?
_URIA_ schreef:De verzekering houdt dan een deel van het bedrag wat je zou krijgen bij afkeuren in en het paard blijft dan van jouw (tussen de 400 en 600 euro) ligt er een beetje aan wat je er mee wilt gaan doen.
Je mag dan sowieso nooit het paard met verkopen of uitbrengen in de sport.
Als je dit niet doet nemen zij het paard over en wat er dan precies gebeurd weet niemand denk ik?