Alles is relatief goedkoop en ze hebben leuke actie's.
De kwaliteit weet ik niet veel van, maar de halsters/touwen en andere kleine dingen die ik daar al heb
gekocht is om van te spreken.
Ik koop dus al 2 jaar bij Pourcheval en ik voel me nu toch echt even gena***d verdorie.
26 maart ben ik jarig geweest en ik kreeg van mijn ouders een nieuwe wedstrijd broek en een leuke
andere paardrijbroek met ruitjes.
Omdat de laatste van harry's horse was en deze bij mij nogal klein uitvallen (Heb normaal 36/38) heb ik de gok gewaagd om een 40 te nemen. Deze was natuurlijk veel te groot (Stom ook
)Hoe dan ook, ik heb contact opgenomen met Pourcheval, helaas staat op de site alleen het mailadres en hebben ze (naar mijn weten) geen locatie of telefoon nummer waar ik ze op kan bereiken.
Op 21 maart heb ik mijn bestelling gedaan bij elkaar ter waarde van ongeveer 80,-
Op 25 maart kreeg ik het paketje binnen en ik was dolblij, ze waren mooi, gewoon precies zoals ik ze verwachte en eigenlijk ben ik ook niet anders gewend van Pourcheval.
Helaas was de ruitjesbroek dus te groot en toen ik via de mail contact op nam over het terugsturen
kreeg ik te horen dat ik eerst de broek moest opsturen, dan geld overmaken voor het retour sturen en dan mijn paardrijbroek opnieuw zou ontvangen. Nou, klonk voor mij allemaal vrij logisch...
Toen ik dat gedaan had, gingen er 2 weken overheen en ik had mijn rijbroek nog niet terug gekregen.
Ik heb toen een mailtje gestuurd met de vraag over de gang van zaken. Hier heb ik geen reactie op gehad.
3 weken later nog maar eens een mailtje gedaan, waar mijn rijbroek bleef en dat ik dit niet gewend was van hun.
Nou stond er een week erna op de site: "Excuses voor het niet beantwoorden van alle vragen en mailtjes, helaas was er onderhoud. Ter compensatie bieden wij een leuke actie aan" Blablabla.
Afijn, ik dacht; Laat ik het nog maar eens proberen. Dus exact het zelfde mailtje gestuurd.
2 weken overheen en nog geen reactie..
Ik begon er nu aardig de balen in te krijgen en ben opzoek gegaan naar een telefoon nummer oid. Maar helaas heb ik dat nooit ergens kunnen vinden...
Ik heb nou 2 weken terug voor het laatst en voor de 4e keer ongeveer een mail gestuurd met daarin dat ik nu toch echt eens wilde weten hoe of wat allemaal...
We zijn nu 2 weken verder en ik heb nooit een reactie gehad van Pourcheval.
Het gaat mij niet echt om die 6,75€ wat ik betaald heb voor de verzendkosten, maar meer om de 50,- van de rijbroek die ik terug heb moeten sturen en daar nooit meer wat van gezien heb.
Ik heb geen idee meer hoe ik Pourcheval nu op een of andere manier kan bereiken, maar ik heb er flink de balen in gekregen ondertussen en begin het nu ook echt niet leuk meer te vinden.
Mijn geduld is op en ik zou graag eens actie willen zien....
Wie weet wat ik nu het beste kan doen?
Misschien is het inderdaad niet slim geweest om op internet iets te kopen, maar ik koop al zo lang bij pourcheval en ik krijg altijd netjes mijn spullen binnen (En optijd!!) maar retouren; Ho maar.
Het erge is nog dat een kennis van mij, laatst ook een mail naar pourcheval heeft gestuurd en dat betrof een vraag over een product. (Martingaal was het volgens mij) Hier heeft ze nog geen dag later direct een mail op terug gehad, dus volgens mij zijn ze me op een of andere manier aan het ontwijken.
Wie kan mij helpen?
Dat was iemand anders die er problemen mee had, met dat dekje.
, ik denk ook echt dat het nu wel opgelost gaat worden.
Meen je dat nou?!