Maar paard mag niet rijden dus ik ben deze week lekker aan het wandelen. Alleen we lopen elke keer weer tegen een probleem aan namelijk; ganzen. Ze zitten altijd op een bepaalde plek, en ze vliegen ons echt aan. Soms hebben we geluk en zitten ze aan de andere kant van het water. Maar ik zit elke keer weer met spanning te kijken of die rotbeesten er weer zitten. Zodra ik op 10 meter afstand ben komen ze vaak al rennend naar ons toe. Ik ben elke keer echt bang dat ze nog eens bijten of slaan met die vleugels. Vaak ga ik dan heel hard rennen om er langs te komen, dan rennen ze vaak nog een stuk achter ons aan ook. 1x is het zelf zo geweest dat ik er echt niet langs kwam en omgekeerd ben, dat hele eind weer terug, terwijl als ik langs de ganzen ga ik met 10 min op stal ben. En paardlief heeft ook zoiets van hallo wat gaan we nu weer doen? als we weer omkeren. Gelukkig blijft hij heel rustig als die ganzen ons aanvliegen, maar is iets dat ik kan doen om die beesten af te leiden ofzo? Ik dacht zelf aan brood meenemen, maar dan komen ze misschien juist achter me aan.

Pff stomme beesten...
ze zijn echt angstaanjagend met zo'n grote groep. Tips heb ik helaas niet... misschien met de auto/fiets gaan?

, paardje is niet zo snel onder de indruk.