Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

omdat ze iets engs zagen, en dan hun anker uitgooide. Elke keer zijn we omstebeurt afgestapt en daarna gewoo weer opgestapt. Moet geen probleem zijn lijkt mij? Ik vind dat als je wil rijden, je ook moet kunnen op/afstappen. Als je wil autorijden moet je toch ook in je auto gaan zitten? Gaat zo moeilijk op het dak
nicky_rilana schreef:omdat sommige mensen met krukje op stappen van uit het paard, en niet omdat ze het niet kunnen!!
als ik met mijn paard bij een paaltje ga staan om op te stappen heeft dat weinig zin want al wat er om hem heen gebeurt is veel boeiender, en dat heb je soms met een jong paard. en als hij niet stil staat val ik van mijn paaltje. ieder paard moet het leren, maar wel op een veilige manier, en dan moet ik niet van mijn paaltje vallen en dat hij er dan tussen uit naait.
Als je niet meer op kunt komen dan zul je verder moeten lopen tot je ergens een hek of verhoging hebt. Lijkt me niet echt een gevaar voor de omgeving, wel lastig voor jezelf.
), daar kwam ik tijdens buitenritten met mijn eigen beugelmaat niet zomaar op, maar dan maak je toch gewoon de beugelriem even wat langer?
, maar kun je er ook niet op komen wanneer je je beugelriem lang maakt dan?
.