Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hengel25 schreef:dus ik akn niet z starten als ik en het paard het beheersen,,![]()
want we kennen bijna alles daarvan,,
maar ik kan wel zo een z proef lopendenk ik want ik kan dit
zijwaarts
apuyeren-achterwaarts-180 graden draaien op de voorhand-piaffe-stap naar galop-galop naar stap-uitgestrekte galop-uitgestrekte draf-midden draf-contra galop-zacht draven,, is dit eigenlijk wel genoeg
hengel25 schreef:dus ik akn niet z starten als ik en het paard het beheersen,,![]()
want we kennen bijna alles daarvan,,
maar ik kan wel zo een z proef lopendenk ik want ik kan dit
zijwaarts
apuyeren-achterwaarts-180 graden draaien op de voorhand-piaffe-stap naar galop-galop naar stap-uitgestrekte galop-uitgestrekte draf-midden draf-contra galop-zacht draven,, is dit eigenlijk wel genoeg
hengel25 schreef:@aurora dat is waar ben ik aleens achter gekomen moes binne twee minuten de ring uit omdat paard niet meer wou lopen
) dan kunnen jullie dus makkelijk elke proef in het B, L en M winnen met 3 winstpunten. In het Z zijn er genoeg ruiters die goed rijden en word winnen moeilijker. En zeg nou eerlijk, winnen is toch gewoon ook heel leuk, ookal is het onder je niveau.