Ik heb twee honden, een poes en paarden op stal. Nu wil ik ook wel is op vakantie, in het verleden had ik mijn oma die voor mijn poes zorgde, mijn hond ging het liefst overal mee of bij mijn ouders maar ik heb er nu twee waaronder een zeer aanwezige chihuahua waar mijn ouders niet op zitten te wachten. Mijn Cane Corso x New Foundlander is daar wel altijd welkom, een echte kroelkop. Nu had ik een vriendin die op mijn chihuahua kon passen en voor mijn paard kon ik ook altijd wel iemand betrouwbaars vinden. Het gaat hier dan om 1,2 of soms 3 dagen weg zijn.
Nu weet ik ook wel dat veel en lange vakanties met dieren haast niet te doen zijn, ik bedoel dat weet je van te voren; maar ik zal toch wel weer eens bijvoorbeeld met mijn ouders weg willen, of iets langer op vakantie willen en dan het liefst dat iemand mijn rol even overpakt en in mijn huis blijft voor een vergoeding en dan naar stal gaat en de dieren thuis doet en zijn en haar eigen leventje gewoon erbij. Ik zag een site waar ze dat wel is doen, dan je in een huis van iemand gaat in bijvoorbeeld spanje en dan een huis met zwembad etc krijgt en ondertussen op de dieren moet passen. Heel fijn maar ik heb nou geen zwembad of mooi uitzicht bij mij thuis

Hoe kan ik dit het best oplossen, of zeggen jullie; dat word gewoon geen vakantie? Kan ik op internet iemand vinden die ik langzaam in vertrouwen kan nemen die dat voor mij gaat doen? Het is nog al wat. Hoe doen jullie dat? Wie heeft ervaringen met dat soort sites? Ik zal dan liever iemand via bijvoorbeeld bokt willen, maarja dat is ook niet alles en hoeft ook niet te betekenen dat je iemand krijgt die goed voor je dieren zorgt. Mijn dieren zijn mijn ALLES en ik stel dan ook veel eisen kwa zorg.
De vraag kwam in mij op omdat mijn ouders deze maand een weekje weggaan en mij al niet meegerekend hebben terwijl ze dat wel heel graag wouden.. ik zou graag mee willen maar om dan weer iedereen een taak te geven heb ik geen zin in dan blijf ik liever thuis en doe ik het zelf. Vooral omdat ik in augustus ook al op vakantie ga, en in september ook al een vakantie heb staan! ( Dan zijn mijn ouders gewoon thuis om dieren op te vangen ). Honden mee naar landen als Jamaica zie ik niet zitten, wie weet hoe ze daar met zo een jukel van een hond omgaan
Hoop dat jullie het een beetje begrijpen en niet denken dat ik maar lekker op zonvakanties wil gaan en mijn dieren aan hun lot over wil laten, dat is het laatste..
Die hond werd daar nauwelijks naar buiten gelaten en
. Paard staat al jaren op dezelfde pension en er wordt goed naar hem omgekeken. Hond gaat naar mijn ouders daar verheugen ze zich al maanden op. Ze zijn stapel op het beestje. En de chincilla's worden verzorgd door de buurman.