Nu ging ik laatst een bosrit maken, en op de terug weg ging ze al lastiger de trailer in. Nou goed, kan gebeuren.
Vandaag had ik concours en de heen weg wou ze al absoluut de trailer niet in. Heel veel geduld gehad, en stapje voor stapje beloont maar uiteindelijk maar een beetje gedrukt met de bezem en longeerlijn. Na een tijdje ging ze erin.
Fijn, we konden op wedstrijd.
Lekkere proef gereden en 184 punten gehaald. Weer een winstpuntje erbij. Maar ... nu moest ze weer de trailer in. Ze vertikte het echt om te trailer in te gaan. Uit eindelijk hebben we de longeerlijn weer aan de trailer geklikt en de bezem erbij gepakt. Dit keer moest ze er echt in gejagen worden, waar ik absoluut geen voorkeur voor heb. Dit is heel apart voor haar want normaal gaat dit zonder problemen. Bij haar vorige eigenaar is ze bij wijze van wel 100 x op wedstrijd geweest. Ook nooit trailer problemen gehad.
Nu vroeg ik me af hoe ik dit rustig kan oplossen, want ik heb zaterdag weer wedstrijd. Ik hoop dat bokkers hier een tip voor mij hebben zodat we zonder problemen op pad kunnen. Op de trailer zelf staat ze gewoon lekker relaxt en rustig.