Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Relaxed schreef:En dan tref je per ongeluk ook nog weer die jury's uit de buurt omdat de organiserende RV de juryleden een keer wat verder weg gezocht heeft.Misschien toch zelf eens in een andere regio gaan kijken om te starten
KarinvdM schreef:Relaxed schreef:En dan tref je per ongeluk ook nog weer die jury's uit de buurt omdat de organiserende RV de juryleden een keer wat verder weg gezocht heeft.Misschien toch zelf eens in een andere regio gaan kijken om te starten

kaatje77 schreef:Ik kom ook vaak dezelfde ruiters tegen als ik jureer, maar daar wordt mijn beoordeling niet anders van hoor
Ik beoordeel wat ik zie, niet wat ik weet of wist van vorige proeven.
Dorine_81 schreef:Buiten de regio rijden is hier best lastig want dat is meteen een heel eind rijden! En als het nou een jury was die elke keer objectief naar de proef kijkt was het ook niet zo erg he annisatjj![]()
En omdat elke wedstrijd hier eigenlijk een selectiewedstrijd is, is het natuurlijk wel zo leuk om die selectie te rijden! Misschien kunnen we deze jury eens uitnodigen in de les en dan mag hij zeggen wat hij nou eigenlijk wil zien in de proef!
Relaxed schreef:Misschien eerst eens objectief naar je eigen rijden kijken ipv de jury afzeiken, dat is zoo makkelijk! En waarom niet de jury eens óp de wedstrijd vragen om commentaar/toelichting?