Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Queelens schreef:Mag inderdaad niet, dan zou ik nog lekker t/m je 18e bij de pony's starten.
Ik heb ook een heeele grote E'er die mag ik dit jaar nog bij de pony's starten en gaat volgend jaar mooi mee naar de paarden!

daarnaast is het bij de paarden ook allemaal veel vriendelijker tegen elkaar, de jury schrijft leuke dingen op je coupons, je tegenstanders wensen je succes, dat had ik nooit bij de pony's 

maudx7 schreef:weet iemand of het ook mogelijk is om als je altijd met een E pony bij de ponys hebt gereden , en je wordt 18 , om dan over te stappen naar de paarden met diezelfde E pony ?
CasanovaLY schreef:Ik moet eerlijk toegeven dat ik het tussen de paarden véél leuker vind dan tussen de pony's ook al ben ik pas 17, maar dat komt waarschijnlijk nu ook gewoon, omdat het paard wat ik nu heb gewoon erg werkwillig is en gewoon geweldig!!daarnaast is het bij de paarden ook allemaal veel vriendelijker tegen elkaar, de jury schrijft leuke dingen op je coupons, je tegenstanders wensen je succes, dat had ik nooit bij de pony's
daarnaast is het gewoon mogelijk om met een D-pony te starten tussen de paarden, je mag dan in dezelfde klasse starten als dat je bij de pony's was of een klasse lager ^^ en je kan natuurlijk altijd dispensatie aanvragen, wat ik gedaan heb, maar ik vloog door de L1 heen haha
hetzelfde geld voor de E-pony's, met C, B of A pony's mag je niet tussen de paarden starten volgens mij ^^
rooswita schreef:CasanovaLY schreef:Ik moet eerlijk toegeven dat ik het tussen de paarden véél leuker vind dan tussen de pony's ook al ben ik pas 17, maar dat komt waarschijnlijk nu ook gewoon, omdat het paard wat ik nu heb gewoon erg werkwillig is en gewoon geweldig!!daarnaast is het bij de paarden ook allemaal veel vriendelijker tegen elkaar, de jury schrijft leuke dingen op je coupons, je tegenstanders wensen je succes, dat had ik nooit bij de pony's
daarnaast is het gewoon mogelijk om met een D-pony te starten tussen de paarden, je mag dan in dezelfde klasse starten als dat je bij de pony's was of een klasse lager ^^ en je kan natuurlijk altijd dispensatie aanvragen, wat ik gedaan heb, maar ik vloog door de L1 heen haha
hetzelfde geld voor de E-pony's, met C, B of A pony's mag je niet tussen de paarden starten volgens mij ^^
is wel afhankelijk van wat voor pony je hebt natuurlijk. als je een hele goede pony hebt kun je dat wel doen, maar zo niet zou ik gewoon lekker bij de poný starten,
Majken schreef:Is het leuker ook om bij de pony's te starten? zijn er ook nog best veel mensen van rond de 14 tm 18?Queelens schreef:Mag inderdaad niet, dan zou ik nog lekker t/m je 18e bij de pony's starten.
Ik heb ook een heeele grote E'er die mag ik dit jaar nog bij de pony's starten en gaat volgend jaar mooi mee naar de paarden!

mariska1408 schreef:Weet iemand ook of je gewoon springen ma starten bij de paarden als je bij de pony's je winstpunt al hebt ??
En waarneer moet je over ?? Mag je als je in november 18word het indoor seizoen nog afmaken ??
Queelens schreef:Weet iemand hoe het zit met de selecties.
Ik ben in april 18 geworden dus mag in principe t/m december nog bij de pony's starten.
Bij ons zijn de selecties van oktober t/m december en de regionale in januari.
Moet ik dan voor de selecties naar de paarden moet ik daar ook een startpas nieuw voor aanvragen of kan dat met deze startpas?
Kan nml helemaaal niks vinden in het reglement hoe dat nou precies zit..

Queelens schreef:Nouja echt wennen zal het niet zijn. Deelnemersveld is anders maar mijn ponypaard van 1.56 verwacht niet dat die daar in zijn nadeel is.
In het M2 heb ik nog kans voor de regio in het Z1 niet meer ben ik bang. vandaar dat ik toch wel als het lukt voor de selecties wil gaan.
Zal morgen eens even een belletje doen hoe dat dan zit.
_Esther_87_ schreef:Queelens schreef:Nouja echt wennen zal het niet zijn. Deelnemersveld is anders maar mijn ponypaard van 1.56 verwacht niet dat die daar in zijn nadeel is.
In het M2 heb ik nog kans voor de regio in het Z1 niet meer ben ik bang. vandaar dat ik toch wel als het lukt voor de selecties wil gaan.
Zal morgen eens even een belletje doen hoe dat