Ja, ik gebruik er een. Zou eerlijk gezegd niet weten welk merk. Het is er een waar ook mijn cap in past, wat lekker makkelijk is op wedstrijden. Ik ben erg zuinig op mijn laarzen, en wil ze graag mooi houden. Daarom altijd in de tas na het rijden, en niet los in de kast.
marianne1980
Geplaatst: 20-04-12 14:14
Jep, sinds kort eigenlijk pas, had ze gewoon altijd in een plastic tas zitten.. Uit mn hoofd eentje van BR, fijn ding en kostte iets van 15 0f 20 euro.. Ben er tevreden mee!!
MarimaCarona
Geplaatst: 20-04-12 14:14
ik had eentje van BR, kostte toen volgens mij 20 euro. heb sinds kort weer laarzen dus ga er binnenkort weer eentje halen van BR
Ik heb er een van Derby... Superfijn en 15euro geloof ik (die ik van mijn gespaarde punten betaalde ) Het maakt denk ik niet zo veel uit wat voor een tas je koopt.. Zolang je laarzen maar bedekt zijn. Zorg dat er een rits van boven tot onder in zit en een vakje ergens om eventueel een blikje poets en een doek in te doen Ik gebruik hem altijd aangezien ik ook zuinig ben op mijn laarzen. Zo liggen ze niet los in de kast/auto en zijn ze ook makkelijk mee te nemen. Vergeet ook niet een setje laarzenspanners erin te doen
Oh enne, ik heb petrie laarzen, is die petrie bootcare echt nodig of is een gewone poetsbeurt ook goed
Apochewinta
Geplaatst: 20-04-12 14:23
Ik gebruik er twee; 1 in m'n kast met m'n trainingslaarzen en 1 in de kast thuis waarin ik m'n wedstrijdlaarzen vervoer naar en van de concoursen (ik bewaar die wedstrijdlaarzen liggend in de Petrie doos zodat ze zo min mogelijk inzakken ) Ik heb overigens gewoon voor de goedkoopste gekozen. Ik had er eerlijk gezegd het geld niet voor over om een dik gevoerde tas aan te schaffen. Belangrijkste is dat de laarzen schoon de tas in gaan (dus zonder zand) en niet beschadigen in het gebruik.
Wat betreft die bootcare: daar worden de laarzen echt spiegelglad van (en daardoor ook weer minder snel vuil).
Ik heb er ook een van BR, kan zomaar al 10 jaar oud zijn maar ziet er nog netjes uit. Geen idee wat ik er toen voor betaald heb eigenlijk. Het scheelt wel echt met je laarzen netjes houden hoor!
Ik vind de bootcare van petrie fijn spul, en heb wel eens gehoord dat je laarzen te zacht worden van gewoon leervet, maar volgens mij valt dat wel mee.
Ik heb er 2? Een van harryhorse en 1 van br geloof ik. Let wel even op hoe hoog de laarzentas is als je er een koopt! Soms passen ze er net aan in want je moet je dressuurboog ook meemeten natuurlijk
Ik gebruik ook een laarzentas. De zwart/bruine van BR. Hun gewone algeme lijn. 20 euro inderdaad. Spanners in mijn laarzen en hop in de tas. Heb mijn laarzen alleen aan als ik er even op zit, sta ik er weer naast, hop uit en in de tas. Vind het zonde om er mee rond te gaan lopen en zo neem je ze lekker makkelijk mee.
Ik gebruik ook een laarzentas. Het is een navy-blauwe van Könings, en ik gebruik 'm vooral voor het makkelijk meenemen van m'n laarzen naar lessen en voor het netjes opbergen van m'n rijlaarzen.
Xjosee
Geplaatst: 20-04-12 17:15
Ik gebruik ook een laarzentas, nu heb ik mijn laarzen thuis staan en doordat je deze laarzentas ook echt als schoudertas kunt dragen kan ik hem makkelijk mee naar stal nemen.
Ik heb er 2. Zelfde als ze vd rabobank weggeven aan talentenplan (merk geen idee) vind ik heel fijn want voering is fleece en het is 2 vaks.
PrimaDonna_
Geplaatst: 20-04-12 17:37
Ik gebruik er ook eentje, had er eerst eentje van Mondoni, helaas is die snel overleden, aan de onderkant begon hij te scheuren en het handvat werd lelijk. Heb er nu eentje van BR, mooie en stevige tas, ook waterdicht, gebruik hem altijd voor op mijn scooter, en heb al wat buitjes eroverheen gehad, laarzen bleven altijd droog.
Ik heb er ook een. Merk weet ik zo even niet. Het is er een waar mijn cap ook in kan. Ik heb ook altijd laarzenspanners in mijn laarzen. Ze zien er nog super uit!
doerakjeg2
Geplaatst: 20-04-12 17:49
Ik gebruikte er vroeger een. Van HV Polo, 25 euro. Jammer genoeg ben ik hem kwijtgeraakt en mijn laarzen zijn er wel op achteruitgegaan moet ik zeggen.
Ja, ik gebruik er ook 1! heb er ooit eens een van happy valley bij gekregen toen ik mijn laarzen kocht. Dat is echt al 10 jaar geleden ofzo en hij functioneert nog prima! Wel wat smerig geworden ondertussen...