Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PocoGaucha schreef:een van mijn verzorgpony'sn rende ook weg, dan bleef ik er gewoon rustig achter aan wandelen tot ze het opgaf. nadat ik een keer bijna een uur door de wei heb gelopen heb ik het:'je krijgt een snoepje als je je halster omhebt' ingevoert. dat werkt. ze zijn altijd hardstikke blij me te zien.
max66 schreef:nou, ze ging echt helemaal achter in de wei staan. Ik er naar toe met brokjes, maar ze kwam niet eens kijken hoor! Ze maakte dat ze weg kwam, dus ik kwam niet eens toe aan het geven van brokjes.
Ik heb een uur door de wei gelopen (met drie man trouwens) en heb het toen maar opgegeven...
Tamadine schreef:De mijne staat al aan het draadje als ze mijn auto aan ziet komen rijden. Vervolgens draadje open en ze rent er snel doorheen. Ze wil zelfs niet terug gebracht worden naar de wei...
lovemario schreef:PocoGaucha schreef:een van mijn verzorgpony'sn rende ook weg, dan bleef ik er gewoon rustig achter aan wandelen tot ze het opgaf. nadat ik een keer bijna een uur door de wei heb gelopen heb ik het:'je krijgt een snoepje als je je halster omhebt' ingevoert. dat werkt. ze zijn altijd hardstikke blij me te zien.
pas wel op met dit.. als je een keer geen snoepje hebt, kunnen ze zo ineens raar gaan doen.. herkenbaar met een paard die ik hebgereden..
Doubtless schreef:Jij vindt dat schijnbaar heel natuurlijk, ik nietIk moet mijn paard uit een wei vol merries halen en zit er dus niet op te wachten dat ik meerdere paarden tegelijk schooiend aan de draad krijg staan.
Doubtless schreef:Jij vindt dat schijnbaar heel natuurlijk, ik nietIk moet mijn paard uit een wei vol merries halen en zit er dus niet op te wachten dat ik meerdere paarden tegelijk schooiend aan de draad krijg staan.