Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) Westfalia. Daar kan een Ifor of welk merk dan ook niet tegenop. Ifors vind ik persoonlijk rammelbakken (altijd wel ergens een sluiting die kraakt/piept of rammelt)
Vriendin van me heeft er 1.
maar met jou budget zou je in de buurt moeten komen. Vroeger heb ik een Sluis gehad, was ook een hele fijne vanwege de verlengde dissel. is heel prettig voor de paarden kwa rijcomfort. Alleen vind ik persoonlijk Sluis nu minder van kwaliteit en duurder dan toen. rina schreef:De beste trailer (al eeuwen en ik weet zeker dat Ikke het met me eens is) Westfalia. Daar kan een Ifor of welk merk dan ook niet tegenop. Ifors vind ik persoonlijk rammelbakken (altijd wel ergens een sluiting die kraakt/piept of rammelt)
Vriendin van me heeft er 1.
Ik heb zelf een Humbaur Madero, aangezien ik geen Westfalia centjes hebmaar met jou budget zou je in de buurt moeten komen. Vroeger heb ik een Sluis gehad, was ook een hele fijne vanwege de verlengde dissel. is heel prettig voor de paarden kwa rijcomfort. Alleen vind ik persoonlijk Sluis nu minder van kwaliteit en duurder dan toen.
.
ze liggen als een huis achter je auto en zien er ook nog eens leuk uit
het oog wilt ook wat!!
en 
Sammyoo schreef:Vans Fautras Oblic: paard staat er diagonaal in, dat is goed voor zijn balans tijdens het rijden. Amerikaans laadsysteem, dus geen gedoe op de laadklep met paarden die niet in de trailer durven (zonder klep gaan de meeste paarden er veel makkelijker in), voor uitladen, dus geen gedoe met een paard wat niet achteruit de trailer uit durft. En als extra te krijgen met een groot zijluik. Onze paarden staan op wedstrijd altijd heerlijk met het hoofd naar buiten te koekeloeren terwijl de bazen rustig hun patatje op kunnen eten. En had ik al verteld dat de kwaliteit top is? En nee, ik heb geen aandelen
Ladygiroc schreef:Ik ben me ook aan het oriënteren voor een trailer.
Wat voor materiaal voor de opbouw en bodem kun je het best gebruiken als je hem zo'n 1 keer in de maand gebruikt en de trailer altijd buiten staat?
mammaslamma schreef:Wij hebben sinds kort weer een nieuw Humbauer(men) trailer, van aluminiumm,luxe fijne trailer.
Onze vorige was na 9 jaar zeer intensief gebruik(2 a3 x per week/weekend wedstrijden)gaan rotten, eerst de zijwand, toen de vloer.
Voor ons geen hout of polyesther meer, hij staat hier altijd buiten en op de wind/regen, hier kunnen we weer jaren mee vooruit.
Weet niet hoe duur een 1,5 paards is, wij hebben 2 paards incl mengedeelte, was 10.000 euries..
mammaslamma schreef:Ja hoor, goed onderhouden, de dealer zei dat 1 wandje genoeg was om te vervangen, maar toen hij eenmaal uit elkaar lag, was er net ff meer aan de hand.....
Er wordt echt in geleefd, pony;s staan er op wedstrijd weekenden veel en lang in, en de rest van de week staat hij ook niet alleen stil, maar dit was erg vlot, ja...
Gelukkig zijn die mentrailers niet aan te slepen, weinig te krijgen 2e hands, dus veel geld terug en weinig bijbetalen, zeker als je wist, dat de oude opknappen tusasen de 2000 en 2500 ging kosten, dat laat je dan wel.
wijs dat je voor een andere trailer gegaan bent, toch zou ik opletten of degene waar jullie je trailer brengen erkend zijn
en secuur hun werk doen, had je nl toch weer geld kunnen schelen, elk jaar een onderhoudsbeurt en je voorkomt veel leed en later veel kosten
Eirikur schreef:Sammyoo schreef:Vans Fautras Oblic: paard staat er diagonaal in, dat is goed voor zijn balans tijdens het rijden. Amerikaans laadsysteem, dus geen gedoe op de laadklep met paarden die niet in de trailer durven (zonder klep gaan de meeste paarden er veel makkelijker in), voor uitladen, dus geen gedoe met een paard wat niet achteruit de trailer uit durft. En als extra te krijgen met een groot zijluik. Onze paarden staan op wedstrijd altijd heerlijk met het hoofd naar buiten te koekeloeren terwijl de bazen rustig hun patatje op kunnen eten. En had ik al verteld dat de kwaliteit top is? En nee, ik heb geen aandelen
Ander voordeel van Fautras: (optioneel?) met dikke massief kunststof bodem leverbaar. Weet je zeker van dat ie noch kan rotten, noch kan roesten en levert als kers op de taart een mooi laag zwaartepunt op.