Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ragdollcat schreef:Dat iemand iets vergeet kan gebeuren en is menselijk.
Maar waarom gooi je dit op de bokt? je kan langsgaan, eens komen ze toch thuis en anders persoonlijk per pb/mail/telefoon/sms proberen contact te maken.
Iemand thuis maar niet opendoen, dan vraag je de politie ff om hulp dan doen ze wel open.
Pikeur schreef:Hallo,
Heel erg dom van me, maar laatst heb ik via bokt een pony gekocht en ben gewoon echt totaal vergeten de papieren mee te nemen. De vorige eigenaresse belde me dat ik ze vergeten was, en dat ze ze de dag erna wel wilde brengen zodat ze gelijk kon kijken. Die dag kon ik echter niet, dus is er afgesproken dat ze ze na zou sturen.
Nu heb ik de pony inmiddels al een maand, en nog steeds geen paspoort, en hoewel ik zie dat mijn berichten gelezen zijn wordt er niks beantwoord. Telefoon wordt ook niet opgenomen.
Mijn vraag is, wat nu? Ik hoorde van een stalgenoot dat je wel een duplicaat kan aanvragen, maar hoe kom ik er achter welk stamboek ik moet bellen?
pmarena schreef:Stuur anders gewoon even een grote envelop naar de vorige eigenaar toe, met daarin een briefje en een kleinere envelop, geadresseerd en gefrankeerd en wel, zodat ze daar alleen maar het paspoort in hoeven te doen en het in de brievenbus gooien....dan maak je het heel laagdrempelig voor ze en doen ze dat vast wel even voor je

pmarena schreef:Stuur anders gewoon even een grote envelop naar de vorige eigenaar toe, met daarin een briefje en een kleinere envelop, geadresseerd en gefrankeerd en wel, zodat ze daar alleen maar het paspoort in hoeven te doen en het in de brievenbus gooien....dan maak je het heel laagdrempelig voor ze en doen ze dat vast wel even voor je
Ragdollcat schreef:Lezen is ook een vak apart.