Ik zit in een situatie waarvan ik even niet weet wat ik ermee aan moet. Ik hoop dat jullie mischien tips voor mij hebben, wat ik hiermee het beste kan doen!
Ik heb al een jaar lang een verzorgster voor mijn twee paarden. Ik heb deze absoluut niet nodig. Ik heb twee recreatiepaarden, die niet perse alle dagen gereden hoeven worden.
Maar omdat ik het niet leuk vind alles alleen te doen, heb ik een verzorgster!
Ik heb haar via marktplaats leren kennen, en het is echt een geweldige meid.
In het begin was het ook heel gezellig. We gingen alle weekenden met de paarden de bossen in, en hadden de grootste lol met elkaar.
Maar het meisje heeft thuis geen geweldige thuissituatie. En is de laatste tijd steeds vaker chagerijnig..
Dan heeft ze ruzie op school gehad, en is ze daardoor verdrietig of chagerijnig.
Dan heeft ze thuis ruzie en is het weer raak. (Ouders liggen in scheiding, en zij is het pispaaltje).
Ook is ze ALTIJD te laat. Afgelopen weekend zelfs een heel uur... (T zal me benieuwen of ze dit keer op tijd is.. ).
Ik weet nu niet meer wat ik hiermee aan moet.
In plaats van dat we plezier maken met de paarden (Wat ik dus van mijn verzorgster wil om zo maar tezeggen. Het werk daar komt ze niet voor (Is er ook niet met 24/7 weide) is het altijd dat ik haar op moet vrolijker.
Nu ben ik inmiddels 32,5 week zwanger. En mijn zwangerschap begint wat zwaarder te worden. (Nooit een dag misselijk geweest, en nog geen enkele hormoon bui
, maar het word wel lastig om heel actief te blijven. Ik ben veel vlugger moe). En ik begin het een beetje beu te worden om continue haar te moeten opvrolijker. Het is nu al vier maanden steeds hetzelfde. Meiske heeft thuis of op school iets meegemaakt. En ik ben de hele dag druk aan het doen om haar vrolijk te houden. Ik begin het een beetje zat te worden. Helemaal nu ik tegen het einde van mijn zwangerschap aanloop en ik wat vlugger moe word (Nog niet heel vlug, fiets nog alle dagen 30 km
), ben ik het eigenlijk wel zat..Maar wat moet ik hier nu mee aan?
Het is een lieve meid, en zolang ze geen problemen heeft is ze heel gezellig.

(zonder me verder teveel met haar leven te bemoeien)
.
In het begin ook de dikke buik
Ikzelf ben eigenlijk heel positief ingesteld gelukkig! Ik begin het zwanger zijn wel zat te worden (Tijd dat ze zich laat zien