De Niro Boots of Lipica laarzen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

De Niro Boots of Lipica laarzen

De Niro Boots
55 (73%)
Lipica
20 (26%)

Totaal aantal stemmen: 75

Woody2015

De Niro Boots of Lipica laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-12 22:59

Ik ga nieuwe laarzen kopen, nu wilde ik Lipica laarzen vanwege het maatwerk, ik heb nogal brede kuiten en kom normaal niet in gewone maten :D
Nu was ik echter vanmiddag in de ruitersportzaak en heb daar De Niro Boots gepast nadat de verkoopster zei dat ze zoveel maatkeuze hadden en ik er echt wel in paste, en ja ze paste :D en vond deze ook echt erg mooi!

Nu twijfel ik, zelf vond ik de kwaliteit van het leer van de De Niro Boots echt heel mooi, super afwerking enzovoort .....
Lipica heb ik alleen in een model bij een vriendin gezien, zij is er tevreden over maar hoor ook wel vaker wisselende reacties.

Wat is jullie mening, De Niro of Lipica?
Laatst bijgewerkt door Woody2015 op 08-04-12 23:07, in het totaal 3 keer bewerkt

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 23:01

Stomme vraag :D
Als je het geld hebt. De Niro boots!

Mijn lipicas van 8 jaar terug zijn nog goed. Maar mijn nieuwe lipicas van nog geen jaar oud verschrikkelijk.
Heb er echt spijt van, kwaliteit is zo achteruit gegaan bij lipica. Voor mij geen lipicas meer ...

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 23:02

Haha idd Tyrcanol, dacht ik ook al, 'stomme' vraag :D

Als je het geld hebt: De Niro's, zeker weten. Als ik het geld had voor maatwerk voor een paar nieuwe ga ik dat ook zeker doen.
Is er ook in maatwerk hoor.
Heerlijke laarzen! Ik heb ze iets van 3 jaar terug 2e hands gekocht en nog steeds zitten ze werkelijk heerlijk!

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 23:03

De niro! Heb veel paar lipica's gehad, maar mijn laatste 2 paar zijn beide drama! Voor mij geen lipica meer, volgende worden sowieso de niro (of petrie).

Tooske

Re: De Niro Boots of Lipica laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 23:04

De Niro! Super laarzen.

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-12 23:26

Ok, dat zijn al hele positieve reacties voor de De Niro Boots :D

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 23:30

Ligt er volledig aan hoeveel geld je er voor over hebt ;)
Ik heb bijv. Lipica's aan laten meten en ben er hartstikke tevreden over :D en zo zijn er meerdere :j
Maarja, zo heb je altijd voor- en tegenstanders van een merk.

Ik blijf erbij: het ligt er volledig aan binnen welke prijsklasse je wilt blijven.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 23:31

Als je het geld hebt absoluut DeNiro's! :)
Maar ik was absoluut tevreden over mijn lipica's hoor! Zaten echt heerlijk en als gegoten

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 23:33

Geen ervaring met Lipica, wel met DeNiro, super laarzen! Heb ze helemaal niet in hoeven lopen, prachtig leer en ze zitten ontzettend fijn.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 09:36

Ik heb ze beide, maar mijn Lipica's liggen al een aantal jaar in de kast sinds ik DeNiro's heb. Dit komt omdat ik binnen de kortste keren naast mijn laarzen ging lopen (Lipica's) en toen nieuwe DeNiro's heb gehaald. Ik ben wel met de laarzen terug gegaan naar Lipica, de service is heel goed daar. Ze hebben de laarzen weer 'recht' gezet, gratis en met een aantal dagen kon ik ze weer ophalen. Daarna heb ik ze nog wel een keer aangehad, maar de DeNiro's zitten veel fijner.

X_Biekeh_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 12:19

DeNiro vind ik echt super fijne laarzen ! :D

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 12:22

Absoluut DeNiro als je het geld ervoor hebt. Ik heb de mijn al sinds het begin, dus toen ze voor het eerst in Nederland te koop waren bij Drunens Ruiterhuis en ik heb ze nog steeds. Na 6-7 jaar zien ze er nog steeds als nieuw uit.

SuperPaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 12:24

Absoluut DeNiro! Ik heb die van mij ook gewoon op maat laten maken, ze zitten echt perfect!

Shari_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 12:26

Ik heb m'n lipica's nou 1,5 jaar en ze zien er nog als nieuw uit en zitten perfect! ( terwijl ik ze toch elke dag aanheb ) met DeNiro heb ik geen ervaring

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 12:30

Absoluut De Niro's. :j
Laarzen van Lipica vind ik om te zien al niet mooi.

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 14:18

Ik denk dat je ze niet echt kunt vergelijken omdat ze allebei in andere prijsklasses zitten.

TJolieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 14:27

DeNiro's, zeker zeten. Lipica (en alle andere wannabe merken die naar mijn idee uit dezelfde fabriek komen) vind ik er echt knommelig en tweederangs uitzien. DeNiro's zitten net als sokken.

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 11:42

Ik heb de Ottaviano van DeNiro, nu na 1,5 jaar zien ze er nog steeds super uit terwijl ik er toch iedere dag 2 paarden mee rijd. Omdat mijn zwarte Petries kapot aan het gaan zijn zat ik ook te denken aan nieuwe, lak vind ik wel mooi maar niet voor 500 euro.... Zit dus ook te twijfelen tussen Lipica of toch weer DeNiro. Overigens heb ik ook geen problemen gehad met het inrijden... Idd net sokken..

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 13:26

TJolieke schreef:
DeNiro's, zeker zeten. Lipica (en alle andere wannabe merken die naar mijn idee uit dezelfde fabriek komen) vind ik er echt knommelig en tweederangs uitzien. DeNiro's zitten net als sokken.

Pardon? Wannabe laarzen uit de lipica fabriek? :')

Lipicas worden handgemaakt in raamsdonkveer, en zijn tevens het enige merk wat daar gemaakt word. Ik heb 2 paar lipicas, tevreden klant dus, maar als het budget ruimer was had ik zeker verder gekeken :j

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 13:31

Hoeveel was je voor je Lipica laarzen kwijt dan? Toen ik de mijne (DeNiro Ottaviano) kocht waren ze 400 en kreeg ik de sporenbandjes erbij...

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 13:32

Ik zou als ik het geld er voor over had absoluut voor de Niro's gaan :j
Al ben ik zelf erg tevreden met mijn lipica's !

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 13:36

Blijven de Lipica's ook mooi?

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 13:40

ik heb mijn trainingslaarzen van lipica nu een jaar, zijn amper van nieuw te onderscheiden (op het inzakken na dan..) was voor beide paren 285 kwijt incl spoorriempjes :)
En om eerlijk te zijn, ga ik liever voor 2 paar lipica's dan 1 paar de niro's als ik zou moeten kiezen, tenzij ik natuurlijk heel erg veel geld heb dat het niet uit maakt :')

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 13:43

Oke, heb je veel last gehad met inlopen? En heb je de harde of de zachte laarzen?

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 13:44

Ik mag hopen dat die DeNiro's voor dat geld gewoon betere, fijnere en beter afgewerkte laarzen zijn.....
Dat is toch ook geen vergelijk??? Als je Lipica zoveel geld geeft voor een laars en zegt dat ze er de beste materialen voor kunnen kopen en meer tijd in de afwerking mogen steken zullen ze vast ook een heel eind in de richting komen. Alle waar naar zijn geld toch? (hopen we dan)

Als je minder geld wilt uitgeven zijn Lipica's gewoon heel fijne leuke laarzen waar je ook nog je eigen creativiteit op los kunt laten. Ik heb bewust voor Lipica's gekozen. Mijn eerste paar beviel prima en ik vond het leuk een paar kleine aanpassingen te kunnen doen en zo laarzen te hebben die 'net anders' zijn. Ben heel blij met mijn 2 paar lipica laarzen en realiseer me ten dege dat ik voor het geld van deze 2 ook 1 paar andere gehad had kunnen hebben. Prima toch?!