Ik weet, vandaag nog maar eens met mijn neus op de feiten gedrukt, dat je beter niet met je paard kan werken als je zelf een baaldag hebt .. Paard spiegelt enorm en gaat dus net zo irritant doen als dat ik mij voel
Dus ja, dan zeg je: dan doe je op zo'n dag niks met je paard..Maar .. mijn pony is te dik, en ik wil hem dus zo vaak als mogelijk per week laten bewegen (al is het maar een kwartiertje longeren of een stukje buiten wandelen), wat moet je daarmee?
Ik wil profiteren van de tijd dat ik kan, want ik weet nooit wat het in de toekomst gaat geven (ben zelf niet gezond en het werk valt me momenteel best wel zwaar, ik weet dus nooit op voorhand of ik de energie wel ga hebben). Maarja, als ik dan zo'n dag heb als vandaag, dat schiet ook niet op ...
Wat zou ik wel nog kunnen doen op zo'n dag? Alles waar 'bewegen' bij komt kijken vindt de pony niet zo heel erg leuk
Op goede dagen kan ik hem nog wel motiveren en kunnen we fijn aan de slag, maar op een dag als vandaag .... Pas op, hij heeft wel gewerkt hoor, uiteindelijk heeft hij gedaan wat ik wilde en hij heeft gelopen, maar ik was met momenten wel bijna plat .. en dat was lang geleden .. en lag dus duidelijk aan mijn humeur ... Wie heeft ideeën?
) en ook niet iets wat mijn pony zo 1, 2, 3 zou doen denk ik...
Wordt iedereen blij van.
het mesten van de weides doe ik dus nu ook niet meer zelf, mag ik niet meer) en tot op heden heb ik daar nog steeds last van, ondanks spierontspanners, ontstekingsremmers, kinesist, .... Het gaat met momenten beter, maar op andere momenten is het weer helemaal niks meer ... En daar baal ik trouwens ook van, dat ik verdorie nog zo jong ben en constant pijn moet hebben .. Ik probeer het te negeren, gewoon te doen waar ik zin in heb en gewoon plezier te hebben etc., maar ergens komt altijd een punt dat mij dat wel opbreekt