Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Silly1972 schreef:paspoort is geen eigendomsbewijs. Ik zou het niet doen.
Ze hebben geen geld voor de aanschaf hebben ze dan wel geld voor het onderhoud?
Vjestagirl schreef:Ze mogen best per maand betalen. En zodra de laatste maand betaald is mogen ze haar meenemen, en tot die tijd blijft het dier gewoon waar het is...
aisie schreef:Vjestagirl schreef:Ze mogen best per maand betalen. En zodra de laatste maand betaald is mogen ze haar meenemen, en tot die tijd blijft het dier gewoon waar het is...
Zo zou het kunnen maar anders nooit aan beginnen! Als mensen geen geld hebben om een paard te kopen moeten ze er ook gewoon niet 1 willen. Hoe willen ze dan de rest van de verzorging en onderhoud betalen?
Vjestagirl schreef:Ze mogen best per maand betalen. En zodra de laatste maand betaald is mogen ze haar meenemen, en tot die tijd blijft het dier gewoon waar het is...
Silly1972 schreef:Ze hebben geen geld voor de aanschaf hebben ze dan wel geld voor het onderhoud?
Maar dat was niet mijn probleem. ashley1 schreef:Zoals gezegt: paspoort is geen eigendomsbewijs en volgens de wet is degene die langer dan (ik meen) 6 maanden voor het dier zorgt (dus het voer, stalling enz) de eigenaar.
Dus als jij het je paard verkoopt, en de prijs wordt bijvoorbeeld over 10 maanden betaald en die persoon stopt er dan mee, en dan kan aangeven de laatste 6 maanden wel het voer, stalling enz te hebben betaald (want paard staat natuurlijk al bij hun) dan kan jij fluiten naar de rest van je geld.