Nieuwe Mijn Knhs

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lovepalomina

Nieuwe Mijn Knhs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-12 09:35

Hallo,
Ik heb gezocht, maar nog geen andere topics gevonden :) .
Ik was net aan het kijken op de nieuwe MijnKnhs. Maar het was toch gewoon de bedoeling dat je ook voor wedstrijden kon inschrijven, wat ze bij sommige wedstrijden op startlijsten.nl ook hebben, daar heet dat digitaal inschrijven. Ik snap wel gewoon dat je dat tijdelijke wedstrijd formulier nog moet opsturen. Maar ik kan op de nieuwe Knhs site nergens vinden hoe je je kan inschrijven voor een wedstrijd? Hebben jullie dit ook??
Groetjes

Lolacabana

Re: Nieuwe Mijn Knhs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 11:30

Dat gaat pas online vanaf 1 april :)

lovepalomina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-12 21:21

Maar ik bedoel niet echt inschrijven (zoals startcoupons ofzo) maar meestal stuur je daarvoor een mail ofzo, dat je mee wilt doen, en zoiets hebben ze ook bij startlijsten.nl, dat digitaal inschrijven

kleinvosjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 21:26

Het is de bedoeling dat dat mogelijk wordt ja, maar pas vanaf 1 april. Even wachten dus, de tijd zal het leren.

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 22:45

Bij mijn eigen paarden staan nu ineens de paarden waarmee ik een startpasa heb, maar waarvan ik geen eigenaar ben.
Heel appart..... hebben jullie dat ook?
Of staan die beesten nu ineens op mijn naam geregistreerd?

angelpam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 23:19

ik kwam er ineens achter dat mijn oude pony's en paarden er nog bijstaan met de huidige stand van hun ruiter nu. heel apart vond ik dat

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 23:38

Ja inderdaad. Maar dat is wel grappig.

Je kunt ook mooi nakijken of de wedstrijd en uitslagen goed zijn doorgegeven door de vereniging. Dat is ook wel fijn, want daar worden ook wel eens foutjes in gemaakt(niet dat je er dan nog wat aan kan doen...)

kleinvosjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 23:38

Dat moet je nu op de wedstrijd zelf even doen lotte, dan kan er nog wat aan veranderd worden als je op tijd bent!

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 11:02

Snap ik. Maar je gaat er over het algemeen vanuit dat de organisatie zijn zaakjes omtrent startcoupons in orde heeft toch?
Voorbeeldje: afgelopen oktober hebben een vriendin vaan mij en ik in genemuiden gesprongen. Coupons zijn kwamen niet naar beneden om meegenomen te worden, logisch want die blijven altijd vrijwel allemaal liggen met springen. Nu had ik 1 weigering, en die vriendin 3 balken. Zij heeft 2 winstpunten gekregen en ik 0? Maar daar kom je pas veel later achter wanneer de KNHS zijn sportstanden heeft bijgewerkt.
(het maakt me in dit geval niet uit hoor, mijn punten haal ik toch wel ;) )
Maar nu kun je wel zien waar het fout gegaan is. Das wel handig.

Overigens: afgelopen cc heeft genemuiden het wel correct aangeleverd bij de KNHS

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 20:39

Ik kan niet eens mijn huidige stand met mijn paard meer vinden. Zie wel een kolom staan controlebrief en maar bij 1 wedstrijd staat goedgekeurd..

MiWaPi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 21:28

Ik heb me ingelogd maar zie niks op scherm verschijnen ( silverlicht? wel geinstalleerd) :(:)

Ik krijg wit beeld te zien met zoekend draaischijf ( waar in staat 100%) :Y)

Iemand een idee wat ik moet doen?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 22:26

Ik kan dan de standen van mijn vorige paard nergens vinden ?? en mijn totaal punten kloppen ook niet... :D ben ineens M eventing met mijn paard... _/-\o_ en geen Z dressuur, maar als je dan de uitslagen bekijkt kun je zo zien hoe of wat, vreemd dat de knhs niet een systeem heeft die zelf denkt en rekent zoals excel bestanden waar formules in zitten.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 15:02

Dat nieuwe systeem is een ramp!
De kinderziektes zijn er iig nog lang niet uit, was beter als ze het eerst uitgebreid getest hadden voor het online te zetten.

Bij mij staan alle startkaarten die ik ooit gehad heb nu op niet alfabetische volgorde in de lijst met standen. Ik weet trouwens niet op welke volgorde wel, want het staat ook niet op datum aanvraag of laatst gestart en ook niet op volgorde van de stand.
Aangezien ik meer dan 20 jaar wedstrijd rijd en zo dus tussen de 500 en de 1000 startkaarten heb (gehad) is het nu een crime om een stand op te zoeken.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 15:04

De nieuwe versie van MijnKNHS werkt in elk geval niet op mijn mobiele telefoon.

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 15:10

Ik keek ook bij mijn dieren en daar stond de stand van een van mijn pony's op met de vorige eigenaar.
En ik kon zien wanneer de nieuwe eigenaar met mijn vorig paard voor het laatst gestart is.
Ik vind het zo raar om mijn vorige paarden/ pony's nu te kunnen volgen.

Heb een mail gestuurd naar het KNHS kwam er op neer dat dit zo hoort en als ik bij mijn combinaties zou kijken daar staan mijn huidige paarden.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 15:59

@sietske, de standen staan alleen bij 'mijn sportstanden' waar dus al die honderden startkaarten door elkaar heen staan. bij 'mijn eigen paarden' en 'mijn eigen startpassen' staan de actieve startkaarten, maar geen sportstanden.

Daarbij is het ook zo als je met meerdere een paard uitbrengt op wedstrijd, of iemand heeft hem na je gestart, dat die stand als huidige stand staat. Is die stand hoger dan de jouwe, dan staat dat ook bij de hoogste stand en kun je dus in je eigen 'mijn knhs' je eigen sportstand met een paard niet meer zien.
Dit is totaal niet handig als een paard op een sportstal door meerdere ruiters uitgebracht word, of een paard na verkoop (misschien wel enkele jaren later) terug op stal komt.

Kortom, dit nieuwe 'mijn knhs' is imo nog lang niet klaar voor gebruik!

mag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 16:03

Als een wedstrijd wel op startlijsten.nl staat en niet op de site van de knhs is de wedstrijd dan wel gewoon goedgekeurd?

kleinvosjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 16:08

mag schreef:
Als een wedstrijd wel op startlijsten.nl staat en niet op de site van de knhs is de wedstrijd dan wel gewoon goedgekeurd?

Dat is een vraag die hier niet thuishoort in dit topic. In principe staan alle goedgekeurde wedstrijden op de knhs site, niet goedgekeurde dus niet. Zou je aan de organiserende verenibing na moeten vragen of ie nog ggk moet worden...

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 21:07

Ik kan mijn startkaarten niet eens vinden met mijn oude paarden. Vandaag gebeld en mijn beklag gedaan. Zeggen ze heel leuk dat er alleen een paar mensen hebben gebeld dat hun standen niet zouden kloppen en in hun ogen is de site heel simpel

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 21:14

Ik kan mijn startkaarten niet eens vinden met mijn oude paarden. Vandaag gebeld en mijn beklag gedaan. Zeggen ze heel leuk dat er alleen een paar mensen hebben gebeld dat hun standen niet zouden kloppen en in hun ogen is de site heel simpel

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 22:51

Ik snap er niets van stomme site..
ik heb al 3 keer silverlight geuninstalleerd en dan weer geiinstalleerd
en nog steeds geeft die aan dat ik silverlight moet installeren ook al laptop opnieuw opgestart..
nu kan ik dus niet eens mijn combinatienummer zien pff

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 14:27

Verschrikkelijk onhandig dat je nu niet meer kunt zien wat voor winstpunten je met een paard hebt....
Hoe moet ik nou weten wanneer je over moet?!

Echt super irritant, en ik heb momenteel maar 2 cc paarden. kan me het heel goed voorstellen als je er meer start en hebt gestart.... super irritant (gelukkig zijn mijn voormalige cc paarden allebei naar het buitenland verkocht, dus daar heb ik geen last van)

KNHS doe er wat aan....

en nog zo wat...
Mijn startkaart met mijn ene paard is een week of 3 geleden afgemeld.
Met mijn andere paard is 2 week terug aangemeld.

Nu krijg ik voor mijn ene paard een startpas en voor die andere nog niet :(
En ik ga volgende week wel buiten starten.... wat een goede administratie!
Laatst bijgewerkt door lotte_2 op 30-03-12 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 14:29

MiWaPi schreef:
Ik heb me ingelogd maar zie niks op scherm verschijnen ( silverlicht? wel geinstalleerd) :(:)

Ik krijg wit beeld te zien met zoekend draaischijf ( waar in staat 100%) :Y)

Iemand een idee wat ik moet doen?

hier nog 1
ik kan niet inloggen

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 14:41

Ik snap ook sommige dingen niet.

Bij mijn sportstanden kun je zien hoeveel winstpunten je met een bepaald paard hebt. Nu staat er huidige stand en hoogste stand. Deze zijn bij mij met Thunderboy B+18(huidig(3-3-12)) en B+18(hoogst(3-3-12)) laatste wedstrijd 3-3-2012. Dit snap ik.
Nu klik een een tabje verder en dan staan daar de standen van je dieren. Dit staat er bij Thunderboy: L+25(hoogst(30-4-10)) en M+4*(huidig(28-5-10)) laatste wedstrijd 3-3-2012

Snappen jullie het?
Want ik ben degene die het laatste jaar met hem springen heeft gestart, dan zou zijn huidige stand toch ook B+18 moeten zijn?

En weet iemand wat het sterretje achter M+4 betekent?

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 14:50

volgensmij kloppen de data's niet helemaal :P

ooit in een grijs verleden heb ik bixie gestart maar dat was echt niet in 1950 whahaha
Hoe oud denken ze wel niet dat ik ben??
Toen bestond er nog niet eens bixie :P