Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
In de bokt wiki staan ook nog tips: http://www.bokt.nl/wiki/Scheren Ik doe trouwens standaard een paar proppen zigzagwatten in de oren. Ik heb tot nu toe nog geen kalmeringsspul nodig gehad daardoor. jesito schreef:Niemand meer met een foto van een kale borst en buik of tips.
maar zo scheer ik de hals eruit. Dit is voor de mijne genoeg om dr warmte kwijt te kunnen.
Silly1972 schreef:ik volg dit ook even, ik heb net dezelfde machine binnen als TS, hij is inderdaad vrij zwaar en maakt ook flink wat geluid, maar ziet er verder goed uit.
hmm watten in de oren goed plan, vraag me alleen af of die van mij dat wel gaat accepteren
Silly1972 schreef:ja ik vond het ok een leuk prijsje, ging mij op zijn benen (hij heeft nogal last van mok, en eens per jaar zijn hele lijf).
Ik heb al eerder een paard geschoren, maar die was zo braaf, die genoot er echt van, was dus echt makkelijk, ging ook heel goed en dat voor een eerste keer.
Inderdaad goed de haarrichting volgen en straktrekken, dan kan er weinig misgaan.
Weet alleen nog niet hoe de mijne erop reageert, heb hem pas net en hij is nog jong.
maar dat zien we vanzelf
Silly1972 schreef:ja joh ik zie wel, morgen in ieder geval even laten wennen aan het geluid en even precies bekijken hoe dat ding werkt