Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
CleovG schreef:_Jessie schreef:Volgens mij mag het juist niet. Ik wilde zelf 1 met grijs zitvlak en werd mij verteld door verschillende jury's dat dit niet is toegestaan.
Zal het is opzoeken voor je
Tijdens het EK hadden ook diverse ruiters zo'n broek aan.
daNiielle_ schreef:Maar de subtop zit de hele proef op hun gat en zal je het waarschijnlijk niet zien. En bovendien staat in de reglementen: Een witte, beige of gele rijbroek. Waar zien jullie het woord zwart??
Ik zeg, niet doen. Geld spenderen aan iets dat ' misschien wel, misschien niet ' mag is gewoon zonde.
Zijn echt genoeg rijbroeken met zitvlak die wel wit zijn, wat verder kijken dan je neus lang is.
En anders....knhs servicedesk.

daNiielle_ schreef:Dat is verstandig! Super leuke broek.
Ergens denk ik wel van....Wie ontwerpt er nou een wedstrijdbroek die niet toegestaan is?
kiwiwitje schreef:stalgenootje start met die broek. nooit wat van gezegt!
kleinvosje schreef:daNiielle_ schreef:Dat is verstandig! Super leuke broek.
Ergens denk ik wel van....Wie ontwerpt er nou een wedstrijdbroek die niet toegestaan is?
O, als je dat roept, kun je gelijk alle bitten wel toestaan, net als hulpteugels en weet ik veel wat...
kiwiwitje schreef:dat zeg ik ook zeker niet maar als het niet toegestaan zou zijn vind ik dat er wat van gezegt moet worden. heb er al meerdere mensen mee zien rijden
kiwiwitje schreef:dat zeg ik ook zeker niet maar als het niet toegestaan zou zijn vind ik dat er wat van gezegt moet worden. heb er al meerdere mensen mee zien rijden