Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Iemand die alleen manege ervaring heeft, is helaas voor veel paardeneigenaren niet genoeg
Resistance schreef:Het is niet zo dat mensen een paard beschikbaar aan mij stellen, maar meer dat mensen de stalling zouden kunnen vergoeden. Het paard zelf zou voor ons geen probleem zijn omdat dat eenmalige kosten zijn, maar de stalling is waar mijn ouders zich zorgen over maken. Ik heb zelf al rondgekeken naar wat pony's, en ik heb op sporthorses al veel gezien wat mij beviel. Veel jonge paarden die ik dan zelf zou kunnen inrijden, en die niet te duur zijn. Het zijn dus de stallingkosten waar wij een vergoeding voor zoeken, en mischien nog verzekering/dat soort dingen. Daar zou dan later nog overlegt over kunnen worden.
Resistance schreef:Op de manege werken voor stallingskosten is voor mij geen optie, want ik doe tegelijkertijd ook een best zware school (tweetalig VWO, ik krijg alles in het Engels).
Ik was trouwens nog vergeten te zeggen, ik rij pas drie jaar paard. Ik wilde dit liever niet zeggen omdat het soms niets zegt hoelang iemand al rijd. Ik rij in een groep met vergevorderden ruiters die bijna allemaal al M en Z dressuur rijden, en de meesten van hun hebben ook een eigen pony/paard. Mijn rijstijl wijkt bijna niet af van hun. Ik rij op een pony die voordat hij bij ons op de manege kwam, M dressuur heeft gelopen, maar helemaal verpest was, en ik heb dat weer met hem opgebouwd, en ik kan hem laten wijken, uitgestrekt laten draven, en nog veel meer. Ik ben bang dat als ik rond ga vragen voor sponsoring/bijrijdpaarden/watdanook dat de mensen mij dan afwijzen op hoelang ik al rijd. Hoe zou ik dit kunnen voorkomen, of wat zou ik hieraan kunnen doen?