Vorig jaar toen ik m'n pony kocht wilde ik graag mooie buitenritten maken. Achteraf makkelijk zeggen, hier in de omgeving zijn namelijk maar zeer beperkte mogelijkheden en ik ken eigenlijk geen mensen die mooie routes kennen om buiten te rijden naast het Amsterdamse bos/Hargen/Noordwijk. Oké, het weekendje Veluwe eens per jaar niet meegerekend.
Dus ik dacht... ik wil nou eens wél wat anders, maar dan met mensen die wél mooie (en bovenal andere) routes kennen en het liefst buiten Noord-Holland. Buiten mijn comfort zone omdat ik het stiekem wel eng vind om zo met een vreemde af te spreken, maar lijkt me ook wel een goede en leuke ervaring, naast dat het een mooie ervaring op zich is om m'n pony mee te nemen naar een heel ander gebied om te genieten van het buitenrijden, hetgene wat hij eigenlijk het allermooist vindt van alles (en ik ook)
Aangezien ik zelf geen trailer/auto heb, ben ik afhankelijk van m'n stalbaas en kan ik dit niet al te vaak doen. Het is een tweepaards trailer dus ook mensen die iets leuks weten en zelf geen trailer hebben kunnen mee
en het liefst niet (veel) verder weg dan 1 à 1,5 uur rijden.Mijn pony Mexx is een 13 jarige ruin die volledig verkeersmak is maar nogal druk kan zijn als ie van de trailer af komt. Eenmaal onderweg loopt ie met een stevige pas door en heeft een goede conditie, is zeker niet vies van lange stukken draven en galopperen houden we ook van!
Dus, wie wil? En wie weet een mooie route? Ik ben erg benieuwd naar de reacties
het liefst kom ik op zoveel mogelijk verschillende plekken, ben voor alles in! 

maw ben echt geen held met springen. Maar zeker bedankt voor het meedenken!