Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lielle schreef:nee, en goed dat je het zegt, want ik wil nog een protestbrief schrijven over de 10 wp regeling.
marieketencate schreef:Het lachwekkende van dit alles is de ratio van de winstpuntenregeling: "om jonge paarden te beschermen die te snel in een te hoge klasse zitten" ................gevolg hiervan is dat deze mensen die dus duidelijk fout bezig zijn nog meer schade bij hun paard aanrichten, want nu niet 1 keer per weekend, maar 2 keer per weekend op concours gaan.
Fitzroy schreef:Ik zie niet in waarom de startgelden omhoog zouden gaan.
Als ze nl. wel 2 jury's vinden, is het alleen maar vervelend voor de ruiters omdat ze langer moeten wachten voordat ze hun 2e proef mogen starten.
Die 2 jury's zijn toch nodig, of je er nu 6 in een rubriek stopt en ze wat meer rubrieken laat beoordelen of dat je er 12 in een rubriek hebt en de ruiters wat langer moet laten wachten omdat je nog een andere rubriek er tussen door doet (bv. eerst L1 dan L2, dan weer L1 en dan L2)
Fitzroy schreef:
Met name het feit dat er niet meer dan 6 combi's per rubriek mogen starten vind ik echt een belachelijke regel die leidt tot wedstrijden die snel vol zijn en daarentegen weer wel vroeg afgelopen zijn.
Terwijl er nog zoveel mensen hadden kunnen starten als die regel weer ingetrokken wordt.
geral schreef:Startgelden zijn abominabel hoog geworden, van 5 euro, naar 6.50 euro
Vippie schreef:En vergeten we de verdubbeling van het lidmaatschep het komende jaar niet?
Idd wat de wp betreft, ze kunnen beter een minimum leeftijd instellen voor de paarden voor een betreffende klasse net zoals in de endurance, pas dan bescherm je het paard en niet door de wp op te schroeven.