Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dav schreef:Geduld is'n schone zaak![]()
Hou oud is het paardje?
En wat doe je met haar? Berijden,longeren?
Je openingspost is wel erg kort en we kunnen niet vanachter een beeldscherm zien wat jij precies doet en wat de reactie's van het paard is.

Ailill schreef:Op welke manier heb je de andere dingen afgeleerd? Misschien was het paard het daar niet mee eens. . . ik zou inderdaad consequent blijven en niet vergeten goed gedrag te belonen.
Enne een paard heeft geen poten
oooolalaaaa schreef:Dav schreef:Geduld is'n schone zaak![]()
Hou oud is het paardje?
En wat doe je met haar? Berijden,longeren?
Je openingspost is wel erg kort en we kunnen niet vanachter een beeldscherm zien wat jij precies doet en wat de reactie's van het paard is.
dus ze is bijna 2 jaar , ze is een miniatuurpaardje en dus niet berijdbaar ,
longeren proberen we enzo
vooral wandelen we en lopen we met haar in de wei , in het begin ging het dus goed ,
na een tijdje begon ze te bijten en haar oren helemaal naar achter leggen en proberen bijten
dat hebben we dan afgeleerd , dan verzon ze iets nieuws , stampen met het voorbeen , maar dat was ook redelijk snel afgeleerd ,
maar nu draait ze volledig haar lichaam met haar achterpoten naar je toe en begint ze te stampen en bokken , dat vind ik wel wat erger dan bijten
voor de rest is ze superlief en braaf
Ailill schreef:Enne een paard heeft geen poten
oooolalaaaa schreef:@ ailill de vorige keren ben ik streng geweest en een snokje gegeven , ze had dat snel door