Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.
. love_shyboy schreef:Tip, zet een paard zoals deze NIET!!!!! in de opfok.
Ken zo'n paard zonder respect dat ze opfok in is gegooit van 'dan wordtie wel opgevoed', mooi niet. (vind opfok zoiezo onzin, 20 kleuters bij elkaar leren ook niets zonder ouderen, veulens/jaarlingen etc leren ook geen normale omgang/rangorde zonder oudere dieren)
Kijk hier eens; http://silversand.com.au/holland/
Als Annemarie het niet voor elkaar krijgt, lukt niemand het denk ik.
Liesjee92 schreef:Dank jullie, een opfok vind ik sowieso niet echt een optie meer aangezien die al bijna 3 is. Hij staat nu wel met maar een ander paard samen van 6 en die is de baas over hem. De man die hem dagelijks buiten en binnen zet en uitmest heeft ie geen probleem mee, in de stal is hij ook heel lief tegen mij, alleen op het moment dat ik iets van hem verlang ( oefen nog wel natural horsemanship met hem af en toe) wordt hij vervelend. Begeleiding wil ik sowieso, vooral bij het inrijden want ik ben gewoon reëel en ik kan dat niet. Maar dit kan dus niks medisch zijn, puur karakter?
Liesjee92 schreef:Dank jullie, een opfok vind ik sowieso niet echt een optie meer aangezien die al bijna 3 is. Hij staat nu wel met maar een ander paard samen van 6 en die is de baas over hem. De man die hem dagelijks buiten en binnen zet en uitmest heeft ie geen probleem mee, in de stal is hij ook heel lief tegen mij, alleen op het moment dat ik iets van hem verlang ( oefen nog wel natural horsemanship met hem af en toe) wordt hij vervelend. Begeleiding wil ik sowieso, vooral bij het inrijden want ik ben gewoon reëel en ik kan dat niet. Maar dit kan dus niks medisch zijn, puur karakter?
love_shyboy schreef:@ marianbv
die van jou nam ieder paard te grazen toentie uit de opfok kwam? Zo eentje hebben wij er dus ook op stal gehad, kwam uit de opfok en kwam tijdelijk bij ons, eenmaal in de groep op de wei kon NIEMAND meer zn eigen paard uit de wei halen omdat dit paard de hele groep letterlijk terroriseerde.