Wat ik kan/doe:
- Mee lopen aan halster
- Vast staan en poetsen
- Voetje geven
- Buiten lopen
- Heb van de zomer 1x gesprongen

- Ik leg soms wel eens een dekje op haar rug
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(dekjes, deken, alles wat ze zelf maar pakt
) 
echt zo'n lief gezicht) zowel alleen als met mijn andere pony
mariska1408 schreef:Sjors schreef:
Wat is daar de reden van, als ik dat mag vragen?
idd... stil staan is ook niet alles... als je ze in de hand hebt worden ze toch veel makelijker ook met beleren enzo...
ik denk dat je dan een betere band hebt ...![]()
of niet ?

Wat ik allemaal deed qua grondwerk/heb geleerd:
bleef maar trappen, met haar volle gewicht op je hangen en dan omvallen of gewoon NIET omhoog doen... nu (na een jaar) heeft ze het bijna opgegeven maar het blijft een zwak punt
dus binnen no-time had ik d'r onder het plastic zeil verstopt
Voor de rest eh... ballonnen, vlaggetjes, kerstmuts (tja ze moet toch ook op de kerstkaart kunnen staan?), vliegenspray (ENG!!!), en vooral veel water om haar over d'r waterfobie te krijgen...
maar uiteindelijk kwam mevrouw erachter dat op een verschrikkelijk warme dag in juli zo'n douche toch wel fijn is...
*snork*
niet zomaar de berm induiken om te gaan eten
en dat ze netjes moest kunnen wachten als ik met iemand een praatje maakte en niet om me heen ging staan drentelen
genoeg dingen te verzinnen! 
Langzaam opbouwen> als ze in het begin maar even hun gewicht eraf halen meteen belonen en vanuit daar opbouwen... na een paar maanden had ik bijna de hoop verloren dat ze het ooit zou leren want ze vertikte het gewoon, maar de aanhouder wint uiteindelijk
Nu weet ze dat als ze weer gaat klooien ze het alleen maar moeilijker voor zichzelf maakt, want dan duurt het 3x zo lang tot ze er vanaf is
Inmiddels is ze al weer bijna 2 jaar.
Ze staat ook niet met leeftijdsgenootjes, dat gaat eigenlijk helemaal niet goed, wel met 2 vriendjes, een moederfiguur en een speelmaatje