Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Knakker schreef:of het moet je juist motiveren om toch eens een correct rondje te rijden.
Maar daarentegen vind ik wel dat foutloze rondjes altijd voor de 4-fouters moeten eindigen...
Zolang het maar niet ook in andere klasse's gaat gebeuren! welmoed__ schreef:ik vind beetje achterlijk.. springen was leuk omdat het geen jury sport was, maar nu word het alsnog een jury sport.
Dan konden ze beter andere jureer richtlijnen opstellen. Geryon schreef:Ik vind het jammer dat het veranderd is, aangezien bij springen inderdaad gewoon een balk een balk was, maar ik vind het niet zo waardeloos als jullie. Heb zat kinderen/volwassenen gezien in de klasse B die echt voor geen meter kunnen rijden en trekken, maar toch winstpunten rijden omdat hun pony/paard braaf zijn rondje springt. Misschien gaan ze daar zelf eens meer op letten na deze verandering!Zolang het maar niet ook in andere klasse's gaat gebeuren!
marjolein_el schreef:Ik ben er ook niet zo blij mee.. Ik vond het juist zo fijn dat het bij springen zo duidelijk was, balk is een balk. Dat was voor mij ook een reden om te gaan springen. Nu krijg je weer te maken met wat de jury ervan denkt.