Alleen gisteren toen ik van mijn paard stapte voelde ik mijn voeten amper nog, zelfs met (normaal) warme kousen.Hebben jullie tips voor warme voeten want het is echt vervelend tijdens het rijden... Wat doen jullie er tegen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alleen gisteren toen ik van mijn paard stapte voelde ik mijn voeten amper nog, zelfs met (normaal) warme kousen.
Misschien een investering, maar dan kun je de komende jaren warm de winter door.
Bovendien wordt je schoen/laars dan krapper, waardoor alles wordt afgekneld, wat ook niet goed is.

Rijerijerije schreef:Enige oplossing is echt goed schoeisel aanschaffenMisschien een investering, maar dan kun je de komende jaren warm de winter door.
Ik heb ook jarenlang niet kunnen rijden met dit weer omdat ik echt last had van mijn voeten en handen, maar ik hou nu superwarme voeten met de Muckboots. Mooi zijn ze niet, maar ze helpen geweldig en ik kan gewoon alles blijven doen wat ik in warmere tijden ook doe, heerlijk