Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xsenny schreef:ik was opgelicht
de eigenaar wist dat de pony 22 was en geen 13
er zaten ook verkeerde papieren bij de pony .
later bleek het niet om de 13 jarige irma te gaan maar om de 22 jarige sofie
Nixxs schreef:christaerik schreef:Wij hebben een haflinger gekocht van 12jr bleek 20jr te zijn. We hebben haar niet weg gedaan omdat ze wel voldoet aan de eisen om het zomaar te zeggen.
Als haar echte leeftijd in de advertentie had gestaan,was je dan ook gaan kijken bij deze haflinger ?

Ook de leeftijd klopte niet, er stond in dat die Friese merrie 15 was, maar de leeftijd van de shetlander was 9
Nouja wel een meevaller!! 

want omdat het hier eigenlijk altijd waait, hebben de paarden er geen last van!

) Dus heb hem maar meegenomen en nu loopt hij heerlijk los op het terrein waar hij alle ruimte heeft om te genieten. (aangezien er niet veel interesse was in een pony met zulke gebids problemen, hij moet even wat vaker naar de tandarts, heb het er dubbel en dwars voor over!!
) xsenny schreef:friesiszwart schreef:is er bij de aankoop geen aankoopkeuring gedaan en papiercontrole?
Er is bij mij wel een keuring geweest door me dierenarts maar hij was de chiplezer vergeten maar aangezien paard goed gekeurd was en de leeftijd klopte volgens hem was het goed voor mij