Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Michellkuh schreef:Zo'n wedstrijd weet je toch al een hele tijd van te voren waar wat is? Denk ik dan.. Het is dan nu banketstaaf om dan toch nog te zeggen dat ze niet mee mag rijden terwijl ze wel al heeft betaald voor de wedstrijd.
Maar je vader wist toch wel eerder dan nu dat hij het misschien niet wou?
Pistasche schreef:Tsja, ik zou er niet aan beginnen. Als je vader het niet wilt.. Misschien verwacht ze dat jullie het dan vaker doen!
Je kan je niet inschrijven voor een wedstrijd als je geen vervoer hebt.
Je bent niks verplicht dus als je er tegen op ziet, niks moet.

_Amigo schreef:Pistasche schreef:Tsja, ik zou er niet aan beginnen. Als je vader het niet wilt.. Misschien verwacht ze dat jullie het dan vaker doen!
Je kan je niet inschrijven voor een wedstrijd als je geen vervoer hebt.
Je bent niks verplicht dus als je er tegen op ziet, niks moet.
Idd dat zei ik ook al, maar ze zei dat ze tegen die tijd wel vervoer zou hebben
Ze rekende dus dat ze met ons mee kon rijden.
Kiwipitje schreef:Jouw vader rijdt en als hij geen zin heeft om haar op te halen dan is het einde verhaal denk ik. Lees trouwens dat je tegen haar gezegd hebt dat je het zou vragen, nou je hebt het gevraagd en het kan niet. Snap niet zo goed dat iedereen hier zegt dat je dat niet kan maken
Aprils_joke schreef:Kiwipitje schreef:Jouw vader rijdt en als hij geen zin heeft om haar op te halen dan is het einde verhaal denk ik. Lees trouwens dat je tegen haar gezegd hebt dat je het zou vragen, nou je hebt het gevraagd en het kan niet. Snap niet zo goed dat iedereen hier zegt dat je dat niet kan maken
wel als je de redenen leest waarom het niet kan