Hoe oud was je toen je je eerste paard/pony kocht/kreeg?
Wat moest je zelf allemaal betalen? (stallings kosten, dierenarts, hoefsmid enz)
Verzekeren jullie je paard/pony ook?
Degenen die ook gingen studeren hoe ging dat?
Alvast bedankt!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Graag gedaan
Esstherm schreef:heel graag gedaanIk wil de mensen die een eigen paard hebben graag wat vraagjes stellen;
Hoe oud was je toen je je eerste paard/pony kocht/kreeg? pony's 9a 10 jaar,verkocht toen ik 17 jaar was, paard 17 jaar
Wat moest je zelf allemaal betalen? (stallings kosten, dierenarts, hoefsmid enz)pony's hebben we gekregen , zadel, dierenarts,... betaalde mijn ouders dingen die ik wou maar niet echt nodig waren moest ik zelf betalen. Nu heb ik een paard, het paard heb ik zelf betaald,zadel enzo ook. hij staat bij ons thuis, stalletje, rijbak heb ik niet moeten betalen, ook de dierentarts en hoefsmid moet ik niet betalen, de les betaal ik wel zelf. Ik doe weekendwerk op vrijdagavond en zondag ook zaterdag soms. Ik zit nog op school in het 6de jaar ik heb nog andere hobby's en ik blijf het met veel plezier volhouden al is het soms wel zwaar!! ik moet zelf voor al de verzorging zorgen zoals stal uitmesten en dergelijke ...
Verzekeren jullie je paard/pony ook?ja hij is verzekerd, dit was voor mij persoonlijk niet nodig maar mijn ouders hebben het toch gedaan en betaald al maar goed ook
Degenen die ook gingen studeren hoe ging dat? Ik zit volop met het studeren, ik moet soms wel dingen afzeggen omdat ik eens geen tijd of zin heb en het zwaar heb op school. (ik ga voor onderwijs) Je moet echt wel zin hebben in een paard voor je het aanschaft om het vol te kunnen houden!
Alvast bedankt!
dit help mij zeker! 

Esstherm schreef:Ik wil de mensen die een eigen paard hebben graag wat vraagjes stellen;
10 toen ik mijn eerste pony kreeg.
Wat moest je zelf allemaal betalen? (stallings kosten, dierenarts, hoefsmid enz)
Pony stond thuis, mijn ouders betaalde alles qua verzorging, ik de rest. Nu betaal ik alles zelf voor 3 pony's.
Nee
Gewoon je tijd wat beter indelen.
.
en het huren van een binnenbak, etc.
Surprise_Boy schreef:Hoe oud was je toen je je eerste paard/pony kocht/kreeg?
15
Paard en trick zadel, hoofdstellen, borstels etc. zelf betalen, stallingskosten gaat een deel van m'n kleedgeld af, de rest betalen mn ouders![]()
Nee
Ik zit nu in 4 VWO, in tussenuren huiswerk maken, alles goed bijhouden, opletten en doorwerken in de les en dan valt het best te doen.
Pony gaat meestal voor bij mij, huiswerk kan ook nog in de bus, voor school, in pauzes en dus tussenuren![]()
al de tijd volzetten wanneer je toch niets te doen hebt in school
Surprise_Boy schreef:Hoe oud was je toen je je eerste paard/pony kocht/kreeg?
15
Paard en trick zadel, hoofdstellen, borstels etc. zelf betalen, stallingskosten gaat een deel van m'n kleedgeld af, de rest betalen mn ouders![]()
Nee
Ik zit nu in 4 VWO, in tussenuren huiswerk maken, alles goed bijhouden, opletten en doorwerken in de les en dan valt het best te doen.
Pony gaat meestal voor bij mij, huiswerk kan ook nog in de bus, voor school, in pauzes en dus tussenuren![]()
al de tijd volzetten wanneer je toch niets te doen hebt in school
Esstherm schreef:Ik wil de mensen die een eigen paard hebben graag wat vraagjes stellen;
Alvast bedankt!