Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Appaloosa9 schreef:Vrijheidsdressuur doen zoals kusje geven, flemen, voetje geven dat heb ik gedaan bij mijn verzorgpony toen ze 1 was en ze vond het helemaal geweldig ik heb die dingen gedaan tot ze 1,5 was ong. En ging toen over op de jambette zulke dingen.
Ik heb haar nou niet meer als verzorgpony want ze is verkocht toen ze 2,5 was en ik weet dat ze in mei 3 wordt ze is in september weg gegaan.
keona schreef:dt vind ik geen goede tip is fysiek erg zwaar voor een veulen,ze raden aanom dit pas met 2,5 te gaan doenAppaloosa9 schreef:Vrijheidsdressuur doen zoals kusje geven, flemen, voetje geven dat heb ik gedaan bij mijn verzorgpony toen ze 1 was en ze vond het helemaal geweldig ik heb die dingen gedaan tot ze 1,5 was ong. En ging toen over op de jambette zulke dingen.
Ik heb haar nou niet meer als verzorgpony want ze is verkocht toen ze 2,5 was en ik weet dat ze in mei 3 wordt ze is in september weg gegaan.