Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
die hebbe we toen we de laarzen kochten ook gelijk meegekocht.
ik ben er met me dwarse hoofd mee gaan rijden ik moest en zal ze inlopen! dikke blaren over in me knieholtes. Ik wasze zat en heb ze in een hoek gepluurt en me oude laarsjes gepakt. maar helaas me oude laarzen zijn kaduuk dus ik moet wel
Nu heb ik in het begin maanverbanden in me knieholtes gedaan en steeds ingevet. Ook heb ik spullie gehad van de schoenmaker. Knelweg? zoiets :p het gaat nu al een stuk beter. Ik heb pendaal-emmer zakjes om me voeten om ze makkelijker in en uit te doen. en vooral geen dikke sokken aandoen. Bij gaat het nu al wel wat beter maar het blijven kachelpijpen
hoop dat het werkt
ik denk dat ze gewoon vochtig moeten zijn, maar niet dat ze helemaal week zijn, gewoon dat ze nog beetje vorm hebben en niet slap hangen..
jolanda20 schreef:TS welk type laars heb je???
want als je type perfect heb... dan kan je blijven smeren maar er zit een coatinglaag over de laars.
ledervet zal daar niet doorheen trekken.
en als ze knellen... even laten oprekken bij de schoenmaker!! en blijven lopen
ik heb de perfect en moet idd blijven smeren
lopen die van al wat beter? fjordjes schreef:Bekend probleem, bij mij zitten ze bij de enkels heel strak dat ik letterlijk moet stampen om m'n laarzen aan te krijgen. En verder knellen ze bij m'n tenen, daar krijg ik blaren van. Helpt natte kranten hiertegen? Hoe nat moeten die kranten zijn? En ik heb mijn laarzen al ruim 2 jaar en nog vind ik ze stug. (petrie anky op maat gemaakt)
Mijn petries, type perfect, zaten de eerste 2 jaar gewoon niet lekker, maar nu kan ik er de hele dag op rondstampen met wedstrijden als dat nodig is, no problemo!
ik hoop dat het snel beter word 
misschien vanavond ook maar eens proberen, heb morgen wedstrijd en wil wel dat ze nog iets soepeler zijn..
maarja als het neit kapot gaat ga ik het proberen