Mijn lage bruine Eurostar & hogeband blauwe Eurostar! Ze zitten allebei heel fijn en soepel en ze sluiten mooi aan
ulyse
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-12 10:12
Ja met zo'n hoge band lijkt me ook erg fijn
jasmijn89
Geplaatst: 02-01-12 10:45
pikeur candela en de pikeur daphne(?) geloof ik.. beiden heb ik ze van spijkerstof. ze zitten perfect, ik heb ze met kunst-lederen zit maar zijn ook zonder te koop.
NatasjavE
Geplaatst: 02-01-12 10:46
Pikeur Candela. Hele fijne stof, mooi hoog model. Met kunstlederen kont.
Equiline zit als een tweede huid heerlijk elastisch Kentucky met leder zitvlak vind ik ook erg fijn
dominiquesr
Geplaatst: 02-01-12 22:03
Eerst had ik altijd eurostar broeken met zakjes, maar nu ben ik overgestapt naar pikeur broeken, vind ze echt heerlijk, vooral omdat er geen klittenband onderaan de broek zit, het kost wat maar dan vind ik toch wel dat je hele nette rijbroeken hebt, die lekker rijden. Ook mijn wedstrijdbroeken zijn van pikeur.
Ik vind Eurostar, Kentucky en Pikeur erg fijn zitten, allemaal zonder bandplooi, vind ik niet mooi en zit niet fijn. 1 eurostar rijbroek en de pikeur hebben een kunstlederen zit, de andere rijbroeken zijn alleen van stof gemaakt.
Een Pikeurbroek met hoge taille, zonder bandplooi en met leren zitvlak (type zou ik zo even niet weten) is mijn absolute favoriet. Een goede tweede is de jeans-rijbroek (Candela) van Pikeur. Die vind ik ook erg fijn zitten.
Nou, ik weet het niet meer. Ik had altijd rijbroeken van mondoni en vequi comfort, nu ben ik vrijdag bij de divoza geweest en heeft mondoni de stof voor hun broeken veranderd en vequi comfort verkopen ze niet meer. Ik heb bijna alle rijbroeken gepast maar geen zo lekkere dikke, stevige! Stof als mijn huidige broeken. Wat een stomme actie! Net als de spijkerbroeken van Gstar, broeken even duur, goedkopere stof. Ik weet even niet meer Waar ik mijn broeken moet zoeken.
xSimonee
Geplaatst: 03-01-12 11:50
xSimonee schreef:
Mijn lage bruine Eurostar & hogeband blauwe Eurostar! Ze zitten allebei heel fijn en soepel en ze sluiten mooi aan
Heel stiekem zijn ze eigenlijk van Easy Rider, maar dat is hetzelfde als Eurostar
Het oude model van de eurostar Klara, hoge band, bandplooi en steekzakken. Ik heb de mensen in de ruitersportzaak heeeeel raar aan staan kijken toen bleek dat ze uit de productie gehaald waren... Ik woonde in die broeken!
jaxbo
Geplaatst: 03-01-12 20:02
Ik vind Eurostar heel goed. Ze passen goed en zitten goed.