Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sammy_xxs schreef:Ok bedankt voor de tips, vind het wel moeilijk om dr te koop te zetten, en daarom wil ik graag dat ik haar hopelijk zo snel mogelijk kan verkopen zodat het niet te moeilijk word! Maar sporthorses, tjah ze nou niet egt een sport paard...tuurlijk zou ze dat wel kunnen maar tis nou niet echt een paard met papieren en stamboom ze is gewoon een kruising![]()
En ja ik sta op een manege dus dat zou ook wel kunnen inderdaad...
De kleur zit haar igg mee, er zijn mensen die speciaal een kleurtje zoeken dus.... (neem aan dat ze op de foto's in je profiel er ook ongeschoren zo uit ziet?) Bravura schreef:Sammy_xxs schreef:Ok bedankt voor de tips, vind het wel moeilijk om dr te koop te zetten, en daarom wil ik graag dat ik haar hopelijk zo snel mogelijk kan verkopen zodat het niet te moeilijk word! Maar sporthorses, tjah ze nou niet egt een sport paard...tuurlijk zou ze dat wel kunnen maar tis nou niet echt een paard met papieren en stamboom ze is gewoon een kruising![]()
En ja ik sta op een manege dus dat zou ook wel kunnen inderdaad...
Het is een jong paard, dus mogelijkheden genoeg. Rustig de tijd nemen, dan komt ze wel op een goed adres.De kleur zit haar igg mee, er zijn mensen die speciaal een kleurtje zoeken dus.... (neem aan dat ze op de foto's in je profiel er ook ongeschoren zo uit ziet?)
dus zo ziet ze er ongeschoren uit...enja dr kleurtje heeft ze idd wel mee maar durf haar geen eens te koop te zetten eigenlijk
ben zo bang dat ze verkeerd terrecht komt... Bravura schreef:Of een bijrijdster?Het is nu niet bepaald een gunstige tijd om paarden te verkopen. Ze gaan massaal naar de slacht.
want ik kan de verzorgster nooirt eigenlijk vaste dagen geven, omdat ik zelf nooit weet wanneer ik kan gaan, ben afhankelijk van mn vent die onregelmatig werkt, pas als hij thuis is en op de kids kan letten kan ik gaan...en dat is moeilijk in te schatten. En voor een verzorgster is dat dan ook lastig...
maar dan snap je misschien waarom een verzorgster voor mij heel lastig is
dus dat vind ik beetje vaag.