23 jaar geleden heeft mijn moeder haar geliefde twee pony's moeten verkopen . Later heeft ze nog een ander paard gehad die ze 17 jaar terug ook heeft moeten verkopen . Ze zou graag ( als ze nog leven ) willen weten hoe het met ze gaat . Hier wat info.
Laten we beginnen met Sara ( als ze nog zo heet )
Sara is 23 jaar geleden verkocht toen ze ongeveer 6 jaar was en zou nu tussen de 25 en 30 jaar moeten zijn. Sara was een moeilijk paard . Alleen mijn moeder en haar vader konden bij haar in de buurt komen, tegen andere mensen was ze heel gemeen . Ze hechten zich dus heel erg aan 1 persoon. We weten natuurlijk niet of dat nu nog zo is. Het ras zouden we niet weten.
Ze is nadat ze verkocht was naar manege schimmelkroft gegaan . Er waren er twee. 1 in heemskerk en 1 tussen heemskerk en castricum . Ze heeft eerst in op die in heemskerk gestaan en daarna is ze naar die tussen heemskerk en castricum gegaan . Daarna weten we niks meer. Ze was ongeveer 1.50 hoog.

En dan nu Cindy. Cindy is denken we een new forest , maar dat weten we niet helemaal zeker . Mijn moeder heeft haar 23 jaar geleden moeten verkopen toen Cindy twee jaar was. Ze zou nu dus rond de 25 moeten zijn. Ze is toen der tijd verkocht naar Doetinchem. Wat er daarna met haar is gebeurd weten we niet.

En dan als laatste Kim. Kim is een Gelders paard die mijn moeder 17 jaar geleden heeft moeten verkopen op 2 jarige leeftijd. Kim zou nu dus ong. 19 jaar moeten zijn. Mijn moeder zou niet meer weten waar ze heen verkocht is.

Ze zijn alle drie verkocht vanuit Westzaan. Het is natuurlijk zo lang geleden . Ze kunnen overal zijn en het kan ook zijn dat ze inmiddels andere namen hebben.
Denk je wat van ze te weten? Zeg het dan! Alle tips zijn welkom
!!