Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Allure_Love schreef:Ik heb een verstelbare cap van casco, klinkt heel kinderachtig, maar dan kan je hem elke keer dat je gaat rijden afstellen naar je behoeftes van je hoofd. Want als ik sta, en hem afstel, zit ie strakker dan wanneer ik hem afstel eenmaal op m'n paard... Dus misschien is een meegroei cap ook iets voor jou??
want ik krijg bij veel caps ook hoofdpijn doordat de rand in mijn voorhoofd drukt. Ik heb nu een Charles Owen en daar heb ik het niet bij. Toch een ander vorm denk ik.plopineendop schreef:daar heb ik eigenlijk nooit bij nagedacht om een verstelbare cap te halen. misschien toch morgen even naar de ruiterzaak gaan dan. alleen even opzoeken hoe duur ze zijn(casco en Uvex cap). zin ze overigens in ruitersportzaken goed te vinden of moet je ze echt op internet bestellen?
. Dit model kost rond de 190 euro, varieert nogal in diverse winkels. Een kijkje op internet kan wel eens een voordeel opleveren. Voor meerdere casco modellen zie casco.de