Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik zou gewoon gaan kijken, wel eerst vragen waarom er geen rijfoto's zijn en of het mogelijk is om klinisch te keuren. Kan dat allebei niet, dan is het voor mijn part; houdoe
en zoek ik lekker verder.
blingpiggy schreef:Mag een meisje van 12 wel zo'n aankoop doen volgens de wet? Ik zou de ouders er op aanspreken....

Ik heb niets gezegd....
Gini schreef:Hoe is de advertentie opgesteld, hoe zien de foto's eruit? Niet dat dat alles zegt, maar je kan er toch wel wat uit opmaken.
Met wat jij nu getypt hebt, zijn bij mij de alarmbellen nog niet afgegaan. Een papierloze 12-jarige ruin in tijden van crisis en een overaanbod van paarden die voor 750 euro mag gaan, bwa, tja, het is misschien wat aan de lage kant, maar nog niet zo dat ik me meteen ongerust maak.
Volg je gevoel, zou ik zeggen. Als je er een rare smaak bij krijgt, niet doen!
Lieffiefi schreef:Gini schreef:Hoe is de advertentie opgesteld, hoe zien de foto's eruit? Niet dat dat alles zegt, maar je kan er toch wel wat uit opmaken.
Met wat jij nu getypt hebt, zijn bij mij de alarmbellen nog niet afgegaan. Een papierloze 12-jarige ruin in tijden van crisis en een overaanbod van paarden die voor 750 euro mag gaan, bwa, tja, het is misschien wat aan de lage kant, maar nog niet zo dat ik me meteen ongerust maak.
Volg je gevoel, zou ik zeggen. Als je er een rare smaak bij krijgt, niet doen!
Dit heb ik ook, alleen een 2 maanden oud veelzijdigheidszadel erbij.....
Dat steekt me een beetje... Ik denk namelijk dat de verkoper dan verlies zal lijden...