Graag had ik geweten wat jullie vinden van deze belgische springruiter.
Hoe vinden jullie zijn manier van rijden?
...
En wat vinden jullie van zijn zonen, gaan ze ook zo goed worden als hun vader??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het enige wat hij daarmee doet is een onnodig risico nemen. Hij kan beter gewoon de beste en de braafste houden en de rest gewoon weg doen toch?
Hij heeft toch geen tijd om 50 paarden te rijden. Lord_Ik schreef:Waarom zou je als springruiter die geld en paarden te over heeft met 'moeilijke' paarden gaan rijden?het enige wat hij daarmee doet is een onnodig risico nemen. Hij kan beter gewoon de beste en de braafste houden en de rest gewoon weg doen toch?
Hij heeft toch geen tijd om 50 paarden te rijden.
vind alleen ja, heb persoonlijk meer respect voor mensen die 90 cm springen, of 1m of zelfs lager maar die ervoor werken, dan mensen die een paard kopen die het vanzelf doet en daar dan de grote proeven mee gaan rijden!
Ympi schreef:Jah ik snap natuurlijk wel waarom hoorvind alleen ja, heb persoonlijk meer respect voor mensen die 90 cm springen, of 1m of zelfs lager maar die ervoor werken, dan mensen die een paard kopen die het vanzelf doet en daar dan de grote proeven mee gaan rijden!
Niets tegen topruiters ook niet hoor, alleen beetje verwend vind ik ze
Anoeska schreef:Waarom zou je al internationaal succesvol springruiter 90 cm met een lastige knol willen gaan springen. Daar heeft zo'n ruiter toch helemaal niks aan?
Dat wij 'klootjesvolk' blij zijn als we met ons niet zo talentvolle lastige paard een B rondje rondkomen, is fijn voor ons. Maar profruiters kunnen daar hun geld niet meer verdienen.
Ik zou ook niet investeren in een moeilijk dier, als ik ook het geld had om een goed paard te kopen.
) Ympi schreef:Lord_Ik schreef:Waarom zou je als springruiter die geld en paarden te over heeft met 'moeilijke' paarden gaan rijden?het enige wat hij daarmee doet is een onnodig risico nemen. Hij kan beter gewoon de beste en de braafste houden en de rest gewoon weg doen toch?
Jah ik snap natuurlijk wel waarom hoorvind alleen ja, heb persoonlijk meer respect voor mensen die 90 cm springen, of 1m of zelfs lager maar die ervoor werken, dan mensen die een paard kopen die het vanzelf doet en daar dan de grote proeven mee gaan rijden!
Ympi schreef:Lord_Ik schreef:Waarom zou je als springruiter die geld en paarden te over heeft met 'moeilijke' paarden gaan rijden?het enige wat hij daarmee doet is een onnodig risico nemen. Hij kan beter gewoon de beste en de braafste houden en de rest gewoon weg doen toch?
Jah ik snap natuurlijk wel waarom hoorvind alleen ja, heb persoonlijk meer respect voor mensen die 90 cm springen, of 1m of zelfs lager maar die ervoor werken, dan mensen die een paard kopen die het vanzelf doet en daar dan de grote proeven mee gaan rijden!
ofwel heb ik de verkeerde voor.