Producten Boerenbond

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annepanne92

Producten Boerenbond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-11 23:01

Hoi! :+

Wie heeft er ervaring met de paarden producten van de Boerenbond?
Heb hier namelijk gisteren even een nieuw halstertouwtje gehaald, elastiekjes en een bak met snoepjes en zag dat ze best wel heel veel hebben daar! Ik ga normaal namelijk altijd naar Drunens Ruiterhuis (dichtbij, groot, maar wel duur). Ik vroeg me af hoe het met de kwaliteit zit en dan ook vooral de spullen als de singels, hoofdstellen etc.

_Cher

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 23:11

Hier heet het welkoop, maar als ik het goed heb is het hetzelfde.
Ik heb een tijdje terug een regendeken daar gekocht maar die was wel van het merk thermostar vind het een fijne deken. Ik heb toevallig van de week een paar zwarte peesjes gekocht zagen er goed uit maar of ze lang heel blijven weet ik niet.
Vind het op zich wel een fijne winkel, maar dat is ook meer omdat hij hier heel dichtbij zit.
Verder koop ik er altijd alleen maar verzorgingsproducten.

xtessa1998

Re: Producten Boerenbond

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 21:57

vriendin van mij heeft er een halster van en halstertouw en die zijn na 2 jaar ongeveer nog steeds goed!

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 03:17

prima spul maar verwacht er geen topkwaliteit... hoofdstellen vond ik overigens wel aan de stugge kant! (de goedkopere versies)

weet niet of ze nog imperial riding verkopen maar de iets duurdere daarvan zijn altijd super!

verder voor basics prima dus poetsspullen, weidehalster, halstertouwtje, bitjes, glans, onderhoudsspullen leer etc haal ik daar wel altijd... of ik daar echt dekens zou halen weet ik niet maar als ik hoor dat ze goed zijn en als ze niet duur zijn, ach...

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 11:45

Ik haal dr gewoon de kleine spullentjes vandaan. en vind het prima spul :D iemand bij mij op stal heeft nu al 2 jaar een stal deken er vandaan en ziet er nog goed uit. :D

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 11:46

Ik heb er een regendeken van, erg goede kwaliteit. :j
Ook heb ik altijd snoepjes en muslie en de pavo koeken van de boerenbond. :)

Oja ik heb er ook nog eens beugelriemen gekocht, ook perfect! :) En een paar borstels. :j Oja heb ook peesbeschermers ervandaan. :j Maar die gebruik ik alleen met buitenrijden.

diega

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 20:18

Ik heb er laatst een hoofdstel gekocht, 30 euro, geen geld.

Ben met jonge paarden bezig en dan gaat er wel eens wat kapot, of ze schuren eens flink langs hun been als je even niet oplet, dus daar ga ik m'n goede hoofdstel en niet aan wagen. Dus daarom een goedkoop hoofdstel etje erbij gekocht.

Maar ik ben eigenlijk heel tevreden over de kwaliteit, soepelheid, gespen etc. zelfs mooi zat om mee op concours te gaan.

Koop ook regelmatig verzorgings producten, longeerzweep, touw en halster. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 20:20

Ik haal er vaak mijn halsters. Niet kapot te krijgen voor paard zijnde :+

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 20:23

Werk er zelf, en moet zeggen dat ik er nog nooit een klacht over heb gehoord of gekregen (en nee ook al maak ik reclame, ik verdien er toch niet meer op :+ )

Zelf haal ik er ook regelmatig wat spul, leeft allemaal nogsteeds, alleen de sokken vind ik niet fijn, gaan naar mijn zijn iets te snel kapot en zijn ook erg stug.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 23:41

De sokken vind ik inderdaad niks. Gaan erg snel kapot, maar verder heb ik nooit klachten gehad. Genoeg dingen gekocht van longeerzweep tot halster en touw. Niks mee aan de hand, gewoon prima :)

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 11:07

Ik heb er eens een vliegendeken gekocht, was niet duur en vindt kwaliteit wel goed net zoals de pasvorm, ik heb een fries en lastig om een passende deken op te vinden. Maar past heel goed. Halster vindt ik ook prettig die zijn erg goed kwaliteit en bijna niet stuk te krijgen.
Verder zou ik er geen hoofdstel kopen heb er eens een gekocht van het merk Star maar wat een bagger kwaliteit zonde van het geld was niet duur maar past erg slecht in de passantjes. Verder gaat het "leer" erg snel scheuren. Was na een keer of 10 gebruiken al. In de winkel leek het niet zo slecht maar naar een aantal keer gebruiken vindt ik hem niet echt veilig meer.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 17:17

Heb een halster en dat bevalt prima. En de borstels bevallen ook goed. En ik haalde er voer maar dat bestel ik nu via een stalgenoot.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:41

Heb er alleen halsters,vliegenspray en zalfjes van,werkt goed!
Helaas is de paardenafdeling bij de welkoop hier heel klein,heb er nog nooit dekjes/hoofdstellen gezien. -O-
Hier liggen halsters,touwen,zadelsteunen,zalfjes,borstels en dat is het zo ongeveer.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:51

Halsters zijn van superkwaliteit want ze gaan lang mee en niet stuk te krijgen. Ik koop er altijd halsters als ik weer eens nieuwe wil.

Sophie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 20:25

Boerenbond is prima spul :P Heb daar deels mijn borstels gekocht (de rest haal ik bij de dierenwinkel/tuinstore). Jaa, niks op aan te merken!

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 20:34

nathalie_v schreef:
Werk er zelf, en moet zeggen dat ik er nog nooit een klacht over heb gehoord of gekregen (en nee ook al maak ik reclame, ik verdien er toch niet meer op :+ )

Zelf haal ik er ook regelmatig wat spul, leeft allemaal nogsteeds, alleen de sokken vind ik niet fijn, gaan naar mijn zijn iets te snel kapot en zijn ook erg stug.

Hee wat toevallig, Welkoop of Boerenbond? Ik werk bij Welkoop Ter Aar ;)

Ontopic; ik haal er zelf ook wel een halsters en touwen, heb er geen klachten over. Van de verzorgingsproducten van Grand National vind ik dat de ene erg goed werkt en de ander helemaal niet.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 20:39

Ik haal er de anti klit olie, heb er een deken van, en peesjes, gaat allemaal lang mee :) de deken is een keer gescheurd, maar was ook zo weer gemaakt. ook het voer (subli) gaat er goed in bij mijn paardje, en ik heb een bitje van ze gehad die prima in de mond van mijn toenmalige vz pony lag :) het leer van de hoofdstellen vind ik erg droog, die laat ik dus maar hangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 20:40

Hebben ze daar ook dekens :oo
Hoe zit het met de prijs van de dekens?
*ik ga dat echt eens vragen,ligt niks in het schap behalve halsters,stalinrichting en verzorgingsproducten*

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 22:09

Bellarose@ je hebt een pb :)

@jitske Ik denk (even uit mijn hoofd...) dat je de prijs kan vergelijken met merken als Pfiff, HH, BR etc.

Emlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 23:44

Wij hebben er wel 1 in de stad maar ik ben er nog nooit geweest. Is het de moeite waard?

ponytjuh76

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 23:10

Ik heb er ooit een zweepje gehaald.. Hij is fijn maar wel heel erg snel kapot.. Verzorgingsproducten haal ik er ook wel eens, en die bevallen me heel goed ! :)

Sierra_Shaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 23:13

Ik heb altijd basisbrok en muesli van subli, de appelsnoepjes, wat borstels, een zweepje, een touw, een halster... Ben er goed over te spreken!

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 23:16

Ik heb ooit een dekje gekocht voor mijn pony, helaas niet echt vaak gebruikt, omdat ik niet echt meer met haar kon rijden.
Ik koop er wel vaak dingen, als ik naar de ruitersportzaak hier in de buurt ga ben ik veeeeel duurder uit.
En het spul van boerenbond/welkoop vind ik overgens wel van goede kwaliteit :)

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 00:45

Emlynn schreef:
Wij hebben er wel 1 in de stad maar ik ben er nog nooit geweest. Is het de moeite waard?

Niet echt als je wil shoppen voor je paard. De maten en kleuren zijn hier althans erg beperkt en basic.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 16:22

ik heb wel eens halsters weggehaald daar...mijn ervaring zijn dat het erg sterke halsters zijn..mijn veulen heeft nu ook een halster van de welkoop om...
ook haal ik daar altijd brokjes en lederspul weg...