Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sunrise19 schreef:Nou er staat al een hoop in waar mensen zich nooit aan houden, dus je kan er maar beter gewoon een prijsje voor vragen.
weg=weg en geen contract die iemand ergens aan kan houden zodra het paard verkocht is.
zap schreef:Poeh, ik zou me hier niet aan wagen hoor. Ik snap dat je de paarden wilt helpen, maar het moet wel reeel zijn. Die man kan blijkbaar niet voor zijn paarden zorgen (dat leidt ik uit het feit dat ze nodig naar de smid moeten). Welke nieuwe eigenaar gaat akkoord met het tekeken van een contract waarin staat dat ze het paard niet mogen doorverkopen, maar terug moeten geven aan de oude eigenaar (die er niet voor kan zorgen). Daar ga je als koper toch niet mee akkoord?
Prima om een nieuw huisje te zoeken, maar dan zonder al die voorwaarden hoor. Straks zit jij met de ellende.
Sky_As schreef:dan kan hij beter zorgen dat hij er 100 euro meer voor vraagt dan dat ze bij de slager op zouden brengen.....
ALs je ze voor 500 euro te koop zet, en het zijn geen kreupele scharminkels van 35 jaar oud, zul je ze best verkopen.
Contract is toch niet officieel. kunnen ondertekend worden, maar is niet rechtsgeldig dus als de nieuwe eigenaar het paard wil verkopen kan hij niks.
zap schreef:Ik snap het wel, maar ik vind het heel krom. De paarden zien er én niet goed uit én hebben hard een smid nodig. En dan praat hij erover dat hij ze goed verzorgd wil hebben?? Misschien ben ik wel heel cru hoor.
Anyway, prima als hij dat wilt, maar zorg wel dat het niet jouw zaak wordt als iets misgaat. Kan je hem niet overtuigen dat je echt goede en liefdevolle eigenaren zoekt zonder contract?
AdnerB schreef:ja dat denk ik wel!
ookal moet je wel in je achterhoofd houden dat er altijd mensen zijn die daar lak aan hebben.
en wie gaat dit controleren jaar in jaar uit bij alle paarden?
om hoeveel paarden gaat het?
lovinghorse schreef:Waar staan deze paarden/pony's?
Misschien kun je een advertentie plaatsen met foto's en vertellen waarom deze dieren weg moeten.
Is deze man ziek of oud? kunnen er geen kinderen helpen met het verzorgen van de paarden.
Heel veel kinderen zoeken een verzorgpony,toch.
om hoeveel paarden en pony's gaat het nu precies?
zijn de merries en hengsten gescheiden
wil94 schreef:mehorsrex schreef:Ik ga niet meer over de verkoop van de paarden! wegens wat problemen met de eigenaar
je hebt in ieder geval je best gedaan
Sunrise19 schreef:Nou er staat al een hoop in waar mensen zich nooit aan houden, dus je kan er maar beter gewoon een prijsje voor vragen.
weg=weg en geen contract die iemand ergens aan kan houden zodra het paard verkocht is.