Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rijerijerije schreef:Da's bij deze dus niet zo. Ik heb dat zelf ook erg gauw + een paard dat zeer zacht in de mond is, en ze bevallen mij prima!

Ik blijf volgen, want ik heb ook altijd snel koude vingers!
kim345 schreef:Heeel erg lekker warm!!
Kreeg er soms bijna klamme handjes in als het buiten vroor,echt lekker.
En je went heel snel eraan dat er 3 vingers bij elkaar zitten

Hou je wel gewoon het gevoel met rijden of belemmert het toch meer dan als je met gewone handschoenen rijdt? 
Kan er gewoon handschoenen overheen doen, heb wel winter handschoenen van Roeckl, met een laagje fleece erin. Jannaa schreef:Bedankt voor de reacties iedereen!
@ Rijerijerije: Die handschoenen lijken me ook heel fijn, vrees alleen dat ze wat boven mijn budget liggen, hoewel die thermo-'onderhandschoenen' me ook wel een optie lijken.
@Breghje: hoe zitten de handschoenen, afgezien van hoe warm ze zijn? Hebben ze wel een goede grip e.d?
@ Kim345: mooi dat ze lekker warm zijn, ik heb zelf ook alleen beschikking tot een buitenbak dus dan zijn dikke handschoenen toch wel heel fijn in de winter! Zeker met die 'kleine ijstijd' op komst..Hou je wel gewoon het gevoel met rijden of belemmert het toch meer dan als je met gewone handschoenen rijdt?
xSimonee schreef:Rijerijerije, ik heb die van jou gevonden, die zijn inderdaad niet zo dik! Zijn dat een soort thermohandschoenen ofzo?
Rijerijerije schreef:xSimonee schreef:Rijerijerije, ik heb die van jou gevonden, die zijn inderdaad niet zo dik! Zijn dat een soort thermohandschoenen ofzo?
Speciale voering en waterdicht, dus echt superlekker. Zijn ook heel zacht van binnen, echt heerlijk![]()
Verder gebruik ik in de winter ook Abroflor gel van VSM, stimuleert de bloedsomloop voor warmere handen.