Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
speedfiets_2 schreef:aangifte doen
als de weg waar je overheen ging een openbare weg was mag je daar gewoon komen
wanneer dit een eigen weg was denk ik dat je niet veel kan doen
mika11 schreef:speedfiets_2 schreef:aangifte doen
als de weg waar je overheen ging een openbare weg was mag je daar gewoon komen
wanneer dit een eigen weg was denk ik dat je niet veel kan doen
Was geen openbare weg.
Het is een stuk bospad waar dat vakantiehuisje op staat.
En daar mag je dus niet te paard langs.
Maar wij dachten dus dat het wel mocht.
Alissa_Yara schreef:Wow dat is echt heel raar.. Dat ze even boos wordt, oké, maar om met je auto tegen een paard aan te gaan rijden dat is toch ziek? Ik kan het bijna niet geloven eerlijk gezegd, echt héél raar vind ik het. Sowieso aangifte doen!
funnyhorses schreef:Volgende keer afstappen en te voet met je paard aan de hand erlangs lopen!Dan ben je voetganger laat haar dan maar eens uit dr hut komen,kun je meteen uithalen!

Yessy schreef:funnyhorses schreef:Volgende keer afstappen en te voet met je paard aan de hand erlangs lopen!Dan ben je voetganger laat haar dan maar eens uit dr hut komen,kun je meteen uithalen!
Met je paard aan de hand ben je nog steeds bestuurder ofwel geleider van een dier, geen voetganger. Ik zou eerder aangifte doen dan dit advies opvolgen, dan kan zij namelijk aangifte doen wegens mishandeling en ben je verder van huis...
mika11 schreef:Alissa_Yara schreef:Wow dat is echt heel raar.. Dat ze even boos wordt, oké, maar om met je auto tegen een paard aan te gaan rijden dat is toch ziek? Ik kan het bijna niet geloven eerlijk gezegd, echt héél raar vind ik het. Sowieso aangifte doen!
Ja, het was ook heel raar.
Maar ik heb ook nog nooit zoiets meegemaakt.
Yessy schreef:funnyhorses schreef:Volgende keer afstappen en te voet met je paard aan de hand erlangs lopen!Dan ben je voetganger laat haar dan maar eens uit dr hut komen,kun je meteen uithalen!
Met je paard aan de hand ben je nog steeds bestuurder ofwel geleider van een dier, geen voetganger. Ik zou eerder aangifte doen dan dit advies opvolgen, dan kan zij namelijk aangifte doen wegens mishandeling en ben je verder van huis...
) speedfiets_2 schreef:op bos pad mag je gewoon komen is ook een openbare weg tenzij er waarschuwingsborden staan dat je er niet mag komen