Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.
. ShamalArabs schreef:Soms is de lepel te zwaar, en sommigen leren het dan nooit. Wij hebben daarom gekozen voor drinkbakken met een staafnippel, die is heel makkelijk in te drukken én schoon te houden. Zelfs hele kleintjes met hele fijne neusjes kunnen hier toch probleemloos uit drinken.
44Myrthe44 schreef:gewoon geen water neerzetten. Na een uurtje of 10 hebben ze het wss echt wel door, veulens zijn nieuwsgierig en gaan het uiteindelijk echt wel proberen.
Ik weet niet of de moeder er nog bij staat? Maar in dat geval komt het zeker goed!
(automatische)Joscaa schreef:44Myrthe44 schreef:gewoon geen water neerzetten. Na een uurtje of 10 hebben ze het wss echt wel door, veulens zijn nieuwsgierig en gaan het uiteindelijk echt wel proberen.
Ik weet niet of de moeder er nog bij staat? Maar in dat geval komt het zeker goed!
Ze staan al een paar weken/maanden zonder water. (overdag wel, maar in de nacht moeten ze echt poging uit die waterbak drinken doen). Ze staan zonder moeder, wel met zijn tweeën (beide veulens). Paar keer vol laten lopen heeft geen zin, ze drinken hem leeg en stoppen er dan mee, doen ook niet echt hun best het te begrijpen. Volgende ochtend hebben ze wel altijd flink dorst, maar ze doen het gewoon níet uit de waterbak, terwijl de lepel echt niet zwaar is.
suuzepuus schreef:Echt??? bij mij drinken ze er allemaal uit!! ik heb ze op diverse hoogtes hangen zodat shet, veuklen , kwpn en haf er allemaal uit kunnen drinken. geen probleem!