Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Miepie77 schreef:ik heb voor het gewone dagelijkse rijden van die simpele zwarte handschoenen, zodat het niet zo erg is als ze weer eens scheuren tussen duim en wijsvinger of bij de vingertoppen, voor de wedstrijden heb ik wel witte leren handschoenen, maar die heb je natuurlijk ook niet zo vaak aan
Emmy21_3 schreef:Ik heb de Roekl. Ik vind deze superfijn en heb de ervaring dat ze lang mee gaan. Maar ik rijd wel met leren teugels, misschien is dat het.
Zijn toch fijn van leer maar wel met meer grip.
themuisje schreef:Heb je ze wel eens gewassen?
als je ze niet wast worden ze stijf en slijten ze ook sneller
Niceee schreef:BR heeft ook fijne handschoenen en die zijn goedkoper dan Roeckl.
Champie_Me schreef:
Suusie22 schreef:ik heb leren handschoenen van martin schaudt, erg fijn, gaan lang mee (ik rij ook met stoffenteugels)..
maar ze zijn wel 30 euro ... maar ik vind ze super...
, maar die zijn te duur om steeds kapot te rijden, inderdaad.
Citaat:Heb ik ook gehad, vond ze opzich wel fijn. Alleen die sleten ook wel snel maar werden niet extreem glad. Zijn ook een optie en zijn ook goedkoop.
Champie_Me schreef:Citaat:Heb ik ook gehad, vond ze opzich wel fijn. Alleen die sleten ook wel snel maar werden niet extreem glad. Zijn ook een optie en zijn ook goedkoop.
ik zou dat overwegen... voor de prijs van roeckl handschoenen (30,-?) kun je bijna 3 paar domys kopen... als ze dan toch bijna even snel slijten zou ik het wel weten haha!! dan doe je dus in feite qua tijd er 3x zo lang mee!
En een leren gevlochten teugel! _KellyAV schreef:ik ga deze denk ik ook kopenEn een leren gevlochten teugel!