Ik ben op zoek naar een zwarte shetlandpony. Ze zal nu ongeveer 5 jaar oud zijn.
Ze was 1 jaar toen ik haar kende, ze heeft een poos bij mijn tinkermerrie in gestaan. Het was een schat van een beest. Helaas was ze plotseling verkocht. Ik ben benieuwd hoe het met haar gaat en hoe ze eruit ziet. Ik was nogal gek op haar. Waarschijnlijk staat ze in de buurt van Hardenberg, Overijssel. Daar stond ze eerst namelijk, voordat ze werd verkocht en volgens mij ging ze niet heel ver weg.
Even over Muis:
Muis is ongeveer 5jaar oud nu, ze is zwart met een paar witte plekjes op haar schoft. Verder had ze aan de puntjes van haar manen bruin en haar manen vielen altijd twee kanten op.
Ze was licht bereden toen ze werd verkocht. Ze was heel slim en pikte dingen heel snel op, zo kon ze ook op een blok gaan staan en ze vond springen en wandelen in het bos super. Ze was braaf met hoefjes geven en ook gek met kinderen.
Natuurlijk kon ze ook ontzettend ondeugend zijn, maar nooit gemeen ! Ze was gek op aandacht.
Hieronder een aantal foto's van Muis, ze heeft een hele kenmerkende uitstraling, kan bijna niet missen !

Muis voordat ze bij mijn merrie kwam.

Ik met Muis

Als je haar kent, hoor ik het graag. Ik vind het zo'n super leuk beestje en ben heel erg benieuwd hoe het met haar is ! Alvast bedankt.
Misschien willen ze ook een foto maken?
Het gaat er ook meer om waar ze is, en inderdaad hoe ze het er heeft. Het is echt een knuffelpony dus dat zal inderdaad dan wel zo zijn