Kom altijd zoveel ruiters tegen, daar moet vast wel een bokker tussen zitten

Ik rijd zelf elke maandag ochtend, ik rijd een leuke gelderse merrie
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

ik rijd altijd eerst een klein stukje duinen en kom dan bij de "afrit" aan het begin van het "naaktstrand" om het maar zo te zeggen
de paarden staan bij Duinpark
jouw witte schone is wel te herkennen, of rijd je een ander paard?

haha maar dat is niet zo bijzonder 
vaak is het echt druk. Ook regelmatig friezen enzo

dat kan haha
. Wij zijn een aantal weken geleden terug naar Nederland verhuist en wonen weer in Noordwijk. Jullie zullen mij (of mijn parter) mischien wel eens tegenkomen met onze trouwe vriend Major de Clydesdale
. Wij gaan meestal bij meeuwenoord de klucht op en dan rijden we door tot de tweede klucht of tot aan de golf
wat ik niet snap, waarom ben je weer terug naar nl gekomen? Uk lijkt me fanastisch om te wonen
Major is echt mijn topper! Wij hebben 5 jaar in de UK gewoont en zijn terug verhuist omdat mijn partner van baan is gewisselt. De UK is echt geweldig om te wonen, een heel mooi land en ik baalde best toen we terug moesten. Ben inmiddels wel weer gewent en het is heerlijk om met Major over het strand te hobbelen
Nou wel top dat je in elk geval op een mooie locatie kan rijden in Nederland, want als je alleen maar door polder kan rijden is het ook vreselijk saai
rij je zelf nog vaak?