Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hebben jullie ook een grens van 'dit kan echt niet meer?' Om hem vervolgens uit de kudde te halen, of laten jullie ze het gewoon uitzoeken?
dus dan gaat de leider der nog wel tegen in maar de andere paarden die onderdanig waren en braaf weg rende was met een kwartiertje wel uit gezocht.
Paard heeft de pony bij de schoft gepakt en pony vloog letterlijk door de lucht. Ze staan nu in 2 groepen. Het is de bedoeling om wanneer ze elkaar geaccepteerd hebben er steeds weer eentje bij te zetten. Ben alleen bang voor wat het paard gaat doen.
VERAx schreef:Hoe was die pony? Ook onderdanig of juist weer dominant?
Kijk dit soort dingen ben ik nou bang voor..

) tot dagenlang stampij, gegil en gebijt en getrap. Dat laatste was met een ruin die nooit duidelijke grenzen had gekregen van andere paarden. Bij een aantal gelegenheden heb ik 'm zo huppekee de kudde in gezet, ook heb ik 'm wel eens eerst 1 of 2 dagen apart gezet.
Hij staat nu in een leuke kudde, en binnen die kudde heeft hij een leuk subgroepje waar ook een heel geschikte leidster bij zit, dit keer heeft hij gekozen voor een merrie
Het is 'm dus weer gelukt.